vogelgriep

  • anita

    ik ben heel erg bang dat mijn kinderen zullen sterven als de vogelgriep muteert naar een menselijke variant. Wie weet raad???

  • Lorrie

    Hoi Anita,

    Dat zal niet zo snel gebeuren.

    1. er is nog geen vogelgriep in Nederland en

    2. er is nog geen mutatie van dier op mens

    En als er wel vogelgriep in Nederland zou zijn of komt, volg de regeltjes.

    Kijk voor meer informatie op:

    www.minlnv.nl > website van het Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit

    of

    www.vogelgriep.startpagina.nl

    Geen spoken zien, is nergens voor nodig.

  • Alkien

    Dit is nu precies wat men wil… Paniekzaaien !!!

    Het is net wat Lorrie zegt, het is er nog niet, en als het er komt dan zijn daar ook wel weer oplossingen voor.

    Welke andere ziektes hebben ze allemaal al niet de wereld in geholpen de afgelopen decennia ??? Zat. En jij en je kinderen zijn er nog steeds.

    Laat je niet bang maken. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • nieke

    wooowie…

    tja…kleine kans…klinkt lullig, maar de kans op een ongeluk is groter (ik weet niet of dat je opvrolijkt). het is een hele kleine kans, maar je hebt het helaas niet onder controle dat soort zaken…

    mijn oma zei altijd…een mens lijdt het meest om het lijden dat hij vreest en niet op komt dagen…

    maar die kende je misschien al?

  • Alkien

    Die…is hier al eens vaker voorbij gekomen nieke, en is heel erg waar. ;)

    Ach als iedereen zich overal druk om ging maken wat een chagerijnig zootje zou het dan overal worden. Allemaal bibberende mensjes. :D

    Ik bagataliseer het niet hoor. Maar er zijn vast erger dingen.

    De overheid brult nou eenmaal graag allerlei paniekberichten de lucht in. Daar ben ik inmiddels wel aan gewend. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • Annelies E

    Je moet je niet bang maken

    Een ongeluk

    Daar is de kans in ons volle land veel groter dat je dat krijgt

  • wanna

    misschien erg kort door de bocht, maar stel dat de kans groter zou zijn? wat dan nog?

    je kan er niks aan veranderen en ondertussen leef je in angst! persoonlijk vind ik dat nogal zonde en bovendien geeft je angst af op je kinderen.

    je bent angstis voor iets waar je geen invloed op hebt..een ongeluk,de bliksem een ziekte..die kansen zijn groter maar ook geen keuze..maak je niet gek met wat er eventueel zou kunnen gebeuren,geniet van je kinders, geef ze een fijne jeugd en geniet op die manier elke dag.

  • Alkien

    Dat ben ik helemaal met je eens wanna.

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    De kans dat er een Boeïng op je kop valt is bij wijze van spreken veel groter dan door de vogelgriep getroffen worden anita, ik heb net weer een lekker maaltje kipfilet gehaald, en zolang ze met braden niet uit de pan vliegen, vliegen ze de komende dagen zonder zorgen mijn maag in. Groetjes v Hyperactief:)

  • Alkien

    :D:D:D