Waarom kan ik niet verliefd worden?

  • Anoniem

    Beste mensen,

    kan iemand mij vertellen waarom ik niet op iemand verliefd kan worden, ik ben een meisje van 15 jaar, ik vind heus wel eens jongen leuk maar als het dan op zoenen of vekering aan komt haak ik gelijk af want dan ben ik opeens niet meer verliefd.

    Hoe kan dat nou, ik word er echt heel ongelukkig van en voel me echt heel eenzaam.

    kan iemand mij helpen want zo kan ik echt niet meer verder??

    Groetjes, Anoniem

  • azalaia

    Hoi anoniem, je spreekt jezelf tegen: je zegt dat als het op zoenen of verkering aankomt dat je dan afhaakt en opeens niet meer verliefd bent.

    Dit betekent dat je dus wel verliefd kàn worden.

    Je vraag is eigenlijk waarom die verliefdheid dan opeens over is.

    Waarschijnlijk is die jongen toch niet zo interessant genoeg en als die dan ‘'dichterbij’' komt, dan haak je af.

    Lijkt me heel normaal.

    Dan kan het ook nog zo zijn dat je nog niet toe bent aan wat closer contact en dat jouw gevoelens dan,vanuit een soort van zelfbescherming, meteen verdwijnen.

    Is ook eigenlijk heel normaal.

    Maak je niet zo druk hierover.

    Het wordt wel anders als je echt iemand ontmoet die zo leuk is, zo geestig en waar jij je goed en relaxed bij voelt, dat jouw verliefdheid gewoon blijft.

    Wedden????

    Maak er dus zeker geen probleem van,dan wordt je krampachtig en dat is niet goed.

    Groeten van azalaia.

  • Zonnebloem

    Hey Anoniem,

    Je bent nog jong en het komt vanzelf wel goed net als azalaia al schrijft.

    Maar zou het niet kunnen dat je mischien meer voor meisjes voelt?

    Het is maar een idee hoor! Ik zou me er niet teveel zorgen over maken en lekker

    genieten van het leven dat gaat al zo snel.

    Probeer er eens achter te komen waarom je afhaakt mischien dat het je dan wat duidelijker word. Suc6 ermee gr Zonnebloem

  • hondenvriend

    ik ben verliefd op mijn hond

  • azalaia

    Verveel jij je of zo??? Ga spelen met je hond.

    Groeten van azalaia.

  • pien

    Jakkie

  • Tineke

    dat is pas echte dierenliefde pien! ;-)

  • hondenvriend

    ik verwacht zo opmerking nou niet van jouw gezien ik een mooie foto van zag van u met de hond.

    Mooi dat u om honden geeft.

    ik ben verlieft op mijn hond.

  • Anoniem

    Hallo mensen,

    ik wil sex met een marokaan,

    Stuur me:D

    XX Anoniem

  • azalaia

    haha, moet je wel eerst veliefd worden haha….:D