kruispunt reportage korsakov patient

  • jos smaling

    Hallo Ik ben jos en ben opgenomen op een psychiatrisch centrum te Laren.4 oktober word er een reportage van mij door kruispunt uitgezonden.

    ter kennisgeving,

    groeten jos

  • jos smaling

    Hallo, ik wil graag als ervaringsdeskundige (korsakov patient)mijn verhaal vertellen aan

    belangstellenden. Ik denk bijvoorbeeld aan scholen, ziekenhuizen, en andere zorgcentra media etc

    groeten Jos Smaling, leemzeulder 37, 1251am laren, 06-81176019

  • Gas58

    Hoi Jos,

    Als dit werkelijk een doel, verlangen voor je is, dan zou ik eens contact opnemen met een ontwenningskliniek, drugsinfoteam, het jellinek of iets van dien aard, zij weten de weg en kunnen je daarbij evt. ook nog helpen om op die weg te komen.

    Ook het ggz werkt met ervaringsdeskundigen op het gebied van voorlichting en informatie.

  • Brammetje

    Hallo Jos, ik heb de uitzending gezien.

  • df

    Als je op een middelbare school gaat vertellen dat het redelijk met je gaat en dat je alcoholgebruik en drugsverslaving vooral prettig was, kan dat leerlingen juist aanzetten om harddrugs en alcohol te gaan gebruiken. Dan werkt het dus averechts.

  • Gerda

    Hallo Jos,

    Ik zou eens contact opnemen met de landelijke AA en Al-Anon (voor partners van alcoholisten). Ik weet dat mensen die daar “lopen” dit soort werk ook echt doen. Ik denk dat zij je wel verder kunnen helpen.

    Succes!

  • Jos

    mijn rechterlijke machtiging is na jaren sinds  januari 2019 niet meer verlengd, terwijl er niets veranderd is?? ik zie en hoor mijn behandelaar nooit= een schande