intens verlangen, maar ik mag niet............

  • Mike

    Toch klopt er iets niet.

    Je praat nu langs de dingen heen.

    Als je zo open minded bent, en makkelijk praat, waarom zou je dan je probleem met deze beginnende relatie via een internetforum willen delen??

    Persoonlijk zou ik dit met een goede vriend doen.

  • mzzl

    Nee hoor. Ik praat er niet langsheen.

    Ik hoor graag de mening van mensen die soortgelijke dingen ook doorstaan hebben en ben zodoende hier terecht gekomen.

    Daarbij moet er natuurlijk in je directe omgeving ook iemand zijn die dit kan delen.

    Ik bespreek veel met mijn moeder en zij probeert natuurlijk haar zoon goede raad te geven, maar ik hoor graag de mening van anderen ook.

    Ik houd me gewoon eens even nog wat rustiger om haar de kans te geven alles op een rijtje te zetten.

    Wat die identiteitsstoornis waar jij het over had betreft………………..heb er wat over gelezen, maar denk niet dat het bij haar van toepassing is.

    Ze is een sterke vrouw en red zich wel. Gewoon even de rust geven en mocht ze er in de toekomst met me over praten dan komt ze wel.

    Groetjes Mzzl.

  • Mike

    Hoi Stefan,

    Alweer een half jaar geleden dat deze discussie gaande was.

    Ik ben wel benieuwd hoe de relatie nu is verdergegaan.

    Intussen heb ik zelf ook een vrouw leren kennen. Net als jouw vriendin geeft zij ook aan tijd nodig te hebben om dingen te verwerken.

    Ik herken nu jouw gevoelens wel veel beter.

    Misschien zie ik nog een reactie van je.

    Groet,

    MIke