5c.

  • Jeffow

    Wie kan mij antwoord geven op de onderstaande vraag?

    Alvast bedankt.

    Geef aan wat het belangrijkste verschil zal moeten zijn in je eigen houding als leerkracht, wanneer je te maken hebt met een kind in het concreet operationele stadium en met een kind in het formeel operationele stadium.

  • Hyperactief

    Wie kan mij antwoord geven op de onderstaande vraag?

    Alvast bedankt.

    Geef aan wat het belangrijkste verschil zal moeten zijn in je eigen houding als leerkracht, wanneer je te maken hebt met een kind in het concreet operationele stadium en met een kind in het formeel operationele stadium. Aldus: Jeffow.

    Hoi Jeffow, als ke iets wil leren zal je zelf ook wat aan je huiswerk moeten doen natuurlijk.;) Er zal gerust een “passend” antwoordt op je vraag zijn, maar persoonlijk houd ik niet van in fases (protocolletjes) denken, persoonlijk zou ik antwoorden dat de houding in het formeel operationele stadium meer of verzelfstandiging van het individu moet komen te liggen, maar niet voor iedereen loopt de “psychische rijping” gelijk en loopt het al helemaal niet paralel aan de lichamelijke rijping, een vergissing die nogal eens gemaakt wordt. Groetjes v Hyperactief