Jullie hebben misschien dit wel gehoord en gelezen:
Bron: twee vandaag:
>>In 2004 overleden volgens een intern onderzoek van het ziekenhuis na operatie tenminste zeven hartpatienten. Het ziekenhuis geeft nu openheid van zaken. De patiënten overleefden spoedoperaties niet omdat het artsenteam de werking van bloedverdunnende middelen niet goed hebben gecontroleerd.
Over enkele weken komt de inspectie voor de gezondheidszorg met de resultaten van het tweede onderzoek naar de gang van zaken in het Nijmeegse Radboud.<<
Mijn moeder is 1 van die 7 sterfgevallen en we zijn nu uitgenodigd voor een gesprek.
Ik heb een heel dubbel gevoel. Van de ene vind ik dat ik me er bij neer moet leggen, waar mensen werken worden immers fouten gemaakt en mijn moeder komt hoe dan ook nooit meer terug. Toch vind ik het heel dubbel, alles komt weer naar boven en ik heb dus ook 101 vragen op dit moment, is mijn moeder wel gestorven aan hetgeen ze ons hebben verteld en zo zijn er nog 100 vragen dus.
Hoe zouden jullie hiermee omgaan ? Van de ene kant wil ik alles gaan onderzoeken en de onderste feit naar boven halen koste wat het kost, maar van de andere kant weet ik dat ik daar mensen (familie) alleen maar pijn mee doe en mijn moeder er dus niet door terugkomt.
Lorrie