he hoi
ik zit ook met een probleempje. ik heb een collega die inmiddels een goede vriendin is, misschien wel een van mijn beste vriendinnen. we bespreken veel persoonlijke zaken met elkaar en het is gewoon erg gezellig. Het stomme alleen is dat er soms ook lichamelijke aantrekkingskracht bij komt. We hebben het er wel eens over gehad. Soms doet ze er heel makkelijk over en komt ze er erg voor uit. Ze geniet ook erg van mijn aandacht (die ik erg veel geef, maar amper de helft terug krijg). En soms ontkent ze het glashard en doet ze ook net of ik niets bijzonders voor haar ben. En dat doet erg pijn. En zij is veel meer op zichzelf en heeft veel minder behoefte aan mij dan ik aan haar. Met als gevolg dat ik steeds bel..mail.. afspraken regel etc. Als ik dit zeg, dan kan ze er niet zoveel mee zegt ze. Ze herkent het ook niet en kan het dus moeilijk veranderen. Ik word erg verdrietig van het idee dat ik niet zo bijzonder voor haar ben als zij voor mij. En dat het voor haar genoeg is als we elkaar 1x per maand zien ofzo. Tegelijkertijd zit ze me vaak veeeel te lang aan te staren, te flirten, mailtjes te sturen..allemaal erg tegenstrijdig, ik word er niet goed van! Wat moet ik nu met haar? Ik wil zo graag bijzonder voor haar zijn…omdat ze dat voor mij is….