Hoe kan ik............

  • Alkien

    Oké. Dank je. Nieke. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • Annelies E

    Leer van jezelf te houden

    ieder mens heeft iets boeiends

  • Hyperactief

    Jij maakt jou keuzes Anke, op dit gebied kun je heel veel leren, je moet alleen wel willen en er voor open staan. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • Mary

    Wie bepaalt dat jij een takkewijf bent Anke?

    Wie bepaalt wat normaal is?

    Aan welke normen wil je voldoen, die van jezelf of die van anderen, welke anderen dan? De regering, de buurman, je baas, mogen zij bepalen of jij normaal bent? Je kunt het niet iedereen naar de zin maken, uiteindelijk zul je toch met jezelf moeten leven, sterkte.

  • Anke

    Iedereen bedankt voor de reacties maar ook sorry.

    Ik had dit bericht midden in de nacht geschreven toen ik al een tijdje niet kon slapen van de stress en toen maar een paar goede slokken drank had genomen om te kunnen slapen. Nu ben ik drank niet gewend dus dat steeg me behoorlijk naar mijn kop en werd er alleen nog maar veel dramatischer van.

    hmmm nooit meer doen dus en maar wel weer meer mijn best doen om te relativeren.

    Moeilijk hoor soms.

    Anke

  • Hyperactief

    Drank is net als medicatie en drugs Anke, het onderdrukt “verzacht” problemen tijdelijk, maar in werkelijkheid krijg je er een probleem bij als je uit je roes ontwaakt, het rebound effect is vele malen heftiger…. Groetjes v Hyperactief

  • Anke

    Hoi Hyperactief,

    als dit al verzachtend was, ……ik werd er alleen maar vreselijk dramatisch van.

    Voor mij niet meer, nee dankjewel.

    Anke

  • Hyperactief

    Vandaar dat het verzachtend ook tussen aanhalingstekens stond Anke, enne gelijk heb je. Groetjes v Hyperactief:)

    Anke schreef:

    >

    > Hoi Hyperactief,

    >

    > als dit al verzachtend was, ……ik werd er alleen maar

    > vreselijk dramatisch van.

    > Voor mij niet meer, nee dankjewel.

    >

    > Anke