wie belichaamd youw ideale metgezel en waarom

  • azalaia

    Hallo iedereen, wat wil ik aanduiden met deze topic:

    iedereen heeft wel een man of vrouw die hij/zij ziet als de ideale persoon, maar die niet te krijgen is omdat die persoon gewoonweg totaal onbereikbaar is letterlijk en figuurlijk. Nu is mijn vraag of iemand kan vertellen over zijn/haar onbereikbare ‘wederhelft’ en waarom voel je dat zo duidelijk, hoe ‘weet’ je dat dan . Ik zal zo een voorbeeld geven van mijzelf, kom hier straks op terug.

    Groeten van azalaia

  • azalaia

    moest even een letter veranderen haha.

    azalaia.

  • Annelies E

    Volgens mij bestaat die niet

    Er zijn altijd plussen en minnen

  • azalaia

    Hoi Annelies, je zou je kunnen voorstellen dat die persoon overeenkomt met de dingen die jij ziet en voelt en die goed bij jou zouden kunnen passen, zonder verder te weten of wel, hoe die persoon in het echt is.

    Laat ik je helpen en een voorbeeld geven wie voor mij, gevoeldmatig, een ideaal persoon zou zijn…..

    Al heel lang, meer dan 40 jaar, bewonder ik Sidney Poitier, en elke keer als ik hem zie in een film of in een interview, dan heb ik steeds eer hetzelfde gevoel dat hij de ultieme partner had kunnen zijn in mijn leven.

    Ik heb het gevoel dat deze man aan alles beantwoord wat iedere vrouw zou wensen.

    Ik heb ook het gevoel dat deze man je ècht vrouw laat zijn in elk opicht, en dat gevoel heb ik nou nooit bij andere (on)bereikbare mannen.

    Alles klopt gewoon aan deze man, maar hij zal natuurlijk ook wel zijn ‘'fouten’' hebben, niemand is tenslotte volmaakt, maar hij belichaamd geestelijk en lichamelijk de persoon die ik mij zou wensen…

    Groeten van azalaia.

    Annelies E schreef:

    >

    > Volgens mij bestaat die niet

    > Er zijn altijd plussen en minnen

  • Alkien

    Klinkt misschien hard azalaia, maar ik blijf met beide benen op de grond. Die vreemde fantasietjes had ik misschien toen ik 14 was en achter een rockzanger aanholde. Maar die tijd ben ik al ver gepasseert.

    Laat mij het maar houden bij de “echte” wereld. Daarin loopt ook diegene rond waar ik nooit van had durven dromen en die ik nu toch wel mooi naast me heb.;)

    Dat vind ik veel belangrijker.

    Groet,

    Alkien.

  • azalaia

    Hallo Alkien, dit klinkt helemaal niet hard hoor, ik sta ook met beide benen op de grond, heb ook een prima lat-relatie, maar als ik dan weer eens deze man op tv zie verschijnen, dan komt er toch een warm gevoel bij mij naar boven, en dit heb ik alleen bij Sidney Poitier, verder bij niemand anders. Ik ben niet zo'n dweperig type, nooit geweest, maar deze man heeft iets heel gedistingeerds, ook iets vaderlijks, hij straalt vertrouwen uit, al met al een topper…

    Dat mag toch Alkien, we mogen toch zo af en toe een beetje wegdromen als een klein meisje dat toch òòk nog binnenin ons schuilt…

    Groeten van azalaia.

    Alkien schreef:

    > Klinkt misschien hard azalaia, maar ik blijf met beide benen

    > op de grond. Die vreemde fantasietjes had ik misschien toen

    > ik 14 was en achter een rockzanger aanholde. Maar die tijd

    > ben ik al ver gepasseert.

    > Groet,

    > Alkien.

  • Alkien

    :) Van mij mag jij wegdromen hoor. Ik heb daar alleen geen last van.

    Maar snap jou wel hoor. Heb het in een heel erg ver verleden ook wel gehad. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • Annelies E

    Ik kan mij voorstellen dat sommige jonge vrouwen dat nu hebben met Brad Pitt

    Echter I am an old lady(59)

    Dan gaan je dromen niet meer zo gauw over stoere mannen

    Wat ik wel een aantrekkelijke man vindt

    Is Sean Connery

  • Hyperactief

    Hoi azalaia, ik heb daar geen last van, heb me wel toevallig vanmorgen op het nieuws zitten verbazen over dit verschijnsel waar ik hieronder ook een bericht van neergezet heb. In dit geval vallen er zelfs doden bij de opbaring, winkels die niet gesloten waren werden in brand gestoken en woede werd gekoeld door bussen in brand te steken. waar komt deze massagekte vandaan ??? Wie kan de psychologie hierachter verklaren ??? Ik in ieder geval niet….. Groetjes v Hyperactief

    Rellen bij begrafenis filmster

    BANGALORE - Duizenden rouwende fans van de overleden Bollywood-ster Raj Kumar zijn slaags geraakt met de politie…

    omdat zij niet de gelegenheid hadden gekregen om afscheid te nemen van hun idool. De boze fans vernielden auto’s en staken bussen in brand in de straten van de zuidelijke stad Bangalore.

    Bij de ongeregeldheden vielen ten minste twee doden. Tientallen mensen raakten gewond. De aanhang van de filmster bestormde de politiebarricades om het stadion in Bangalore te bereiken waar het lichaam van de 77-jarige filmster lag opgebaard. Agenten werden aangevallen en achtervolgd. Later mengde het gewone publiek zich met filmsterren en politieke leiders die wél in het stadion waren uitgenodigd. Zij wilden de truck begeleiden die Kumars lijkkist met glazen deksel vervoerde. De truck werd door zo’n grote mensenmassa omstuwd, dat hij bij tijd en wijle niet verder kon.

    Kumar was ongelooflijk populair in het zuiden van India. Voor de bevolking was hij de grootste filmster, de populairste held en de belichaming van romantiek en moed.

    Het provinciale bestuur heeft twee dagen van officiële rouw afgekondigd voor de acteur. (AP) BRON: Algemeen Dagblad.

  • poppe

    En het gekke is dat juist de karakters die die acteurs neerzetten in een film of serie, gekoppeld word aan de persoon. Eigenlijk weet niemand hoe een acteur in het echte leven is. En dat is iets wat ik dus niet snap van fan-zijn. Het zo idolaat kunnen zijn van iets wat maar illusie is………………..