Dat bedoelde ik dus Annelies, en i.d.d. laat het verder maar rusten, terug draaien kun je het toch niet. Groetjes v Hyperactief
Beste Mill,
Het volgende wil ik toch even aan jou kwijt,
Een vriendin van mij is psychotisch geraakt door het slikken van antidepressiva, het gevolg ze zakte steeds verder in de put/goot. Uiteindelijk was er iemand die zei stop eens met die pillen, dat heeft ze gedaan. het gaat nu prima met haar, maar ze baald er van dat bijna 10 jaar van haar leven zijn verkloot door die pillen, die voorgeschreven werden door een psychiater………….
Ik wens jou heel veel succes, en zorg goed voor jou zelf
groeten Janneke
Vooral seroxat
Daar reageren mensen soms heel heftig op
Waaronder ik
Ik heb alle pillen eruit gegooid
Ik moest letterlijk afkicken
En dat was geen pretje
Nu heb ik zelfs aversie tegen een vrij onschuldig pilletje Aldus: Annelies.
Hoi Annelies, zo gaat dat met veel middelen, wij horen en zien ook regelmatig slachtoffers van medicatie, hier in Nederland is er helaas geen medicatiedodenregistratie, gelukkig begint het ook langzaam maar zeker bij sommige politici door te dringen dat de bijwerkingen erger kunnen zijn dan de “kwaal”.
In 1979 werd er in Oorlog tegen de ziel al melding gemaakt dat in de V.S. jaarlijks 10 tot 12 duizend !!! doden per jaar vielen aan medicatie voorgeschreven voor geestelijke problemen… Ik zal je maar de details uit het boek medicijn mafia besparen hoeveel middelen er op de markt geweest zijn waar de verkoop belangrijker van was dan van de dodelijke gevaren…
Wees blij dat jij er vanaf bent, en dan niet op een manier dat je het niet meer na kan vertellen. Groetjes v Hyperactief
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?