raar doen

  • Hyperactief

    Dat bedoelde ik dus Annelies, en i.d.d. laat het verder maar rusten, terug draaien kun je het toch niet. Groetjes v Hyperactief

  • Annelies E

    Jij bent een prima invoelend persoon

    Bedankt

  • Hyperactief

    Geen dank graag gedaan, en jij ook bedankt Annelies.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • mil

    beste frans,

    Dank je voor je advies.Het zit tussen mn oren maar het is ook echt hoor. Net als hoe echt een psychose voor iemand die psychotisch is. En overigens: aan iets anders denken werkt niet. Thanks anyway.

    groetjes mil

  • Janneke

    Beste Mill,

    Het volgende wil ik toch even aan jou kwijt,

    Een vriendin van mij is psychotisch geraakt door het slikken van antidepressiva, het gevolg ze zakte steeds verder in de put/goot. Uiteindelijk was er iemand die zei stop eens met die pillen, dat heeft ze gedaan. het gaat nu prima met haar, maar ze baald er van dat bijna 10 jaar van haar leven zijn verkloot door die pillen, die voorgeschreven werden door een psychiater………….

    Ik wens jou heel veel succes, en zorg goed voor jou zelf

    groeten Janneke

  • Alkien

    Precies Janneke, waren er maar meer mensen die het inzagen. Misschien kan ook jou stukje hiertoe bijdragen.

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Hoi Janneke, dat is ook het gevaar van medicatie, je zit gevangen tussen apathie en verdriet, de medicatie belemmerd mensen daar bovenuit te komen.:( Groetjes v Hyperactief

  • Annelies E

    Vooral seroxat

    Daar reageren mensen soms heel heftig op

    Waaronder ik

    Ik heb alle pillen eruit gegooid

    Ik moest letterlijk afkicken

    En dat was geen pretje

    Nu heb ik zelfs aversie tegen een vrij onschuldig pilletje

  • Janneke

    Mijn vriendin slikte Prozac toen de ellende begon. daarna volgenden nog vele andere middeltjes

    Grt Janneke

  • Hyperactief

    Vooral seroxat

    Daar reageren mensen soms heel heftig op

    Waaronder ik

    Ik heb alle pillen eruit gegooid

    Ik moest letterlijk afkicken

    En dat was geen pretje

    Nu heb ik zelfs aversie tegen een vrij onschuldig pilletje Aldus: Annelies.

    Hoi Annelies, zo gaat dat met veel middelen, wij horen en zien ook regelmatig slachtoffers van medicatie, hier in Nederland is er helaas geen medicatiedodenregistratie, gelukkig begint het ook langzaam maar zeker bij sommige politici door te dringen dat de bijwerkingen erger kunnen zijn dan de “kwaal”.

    In 1979 werd er in Oorlog tegen de ziel al melding gemaakt dat in de V.S. jaarlijks 10 tot 12 duizend !!! doden per jaar vielen aan medicatie voorgeschreven voor geestelijke problemen…:(:(:( Ik zal je maar de details uit het boek medicijn mafia besparen hoeveel middelen er op de markt geweest zijn waar de verkoop belangrijker van was dan van de dodelijke gevaren…

    Wees blij dat jij er vanaf bent, en dan niet op een manier dat je het niet meer na kan vertellen. Groetjes v Hyperactief