zijn wij op zoek?

  • mil

    Weet je? ik vraag me iets af. Wat wil ik vragen?Aha! Ik heb het! Waar zijn wij mee bezig? Hier op het psychologie pagina punt nl. Zijn wij op zoek naar iets? Antwoorden bv? Ja ik weet het al. Wij zijn aan het leren. Onze geest trainen, nee nee geest niet: psyche.Tot inzichten komen, sterker worden. Wat jullie?

  • De Bie

    jo

  • Anke

    als afsluiting van de assertiviteitstraining trok iedereen een engelenkaartje uit moeei houten doosje.

    Op die van mij stond het woord Educatie.

    Groetjes,

    Anke

  • mil

    ow wat gemeen zijn jullie.

  • Hyperactief

    Gewoon je kennis verruimen mil en/ of vragen aangaande dit onderwerp stellen, ik zelf benut het forum om veel onderwerpen uit literatuur aan te snijden waarvan er belangrijke bij zijn waar minder bij stil gestaan wordt, en om natuurlijk meningen/ ervaringen van anderen over te horen, kortom voor elk wat wils. Groetjes v Hyperactief

  • Anke

    Hoi Mil,

    het is niet gemeen bedoeld hoor!.

    Ik meen serieus dat dit woord op het engelenkaartje me wakker houdt en me blijft stimuleren om te leren: van het leven, van fouten, van situaties en van anderen.

    Groetjes,

    Anke

  • Ellen XL

    Ik vind het een leuke vraag Mil! En ik ben het met je eens, ik zit me een beetje aan te scherpen en daar heb ik jullie bij nodig. Heel interessant om te lezen hoe jullie denken en op mij reageren:-) Bedankt…

  • Annelies E

    Zo zie ik het ook

    Kennis opdoen

  • mil

    Zo he!! Ik heb gewoon de hele nacht wakker gelegen en kijk mij nou 08.23 in de ochtend… Ik dacht dat jullie (Anke en hyper)me dom vonden joh! En voelde me echt shitty daarna. Ik denk dat het door dat biertje kwam dat ik rond die tijd nam, wordt je toch wel blurry van: je clarity. Maar vergeef me dat ik jullie gemeen noemden: my bad. En ik zal nooit meer een ‘forummen’ onder invloed van. Gelukkig zijn jullie niet boos!!! Jullie zijn lief.

    love mil

  • Hyperactief

    Hoi mil, ik heb geen enkele reden om boos te zijn, en dom vind ik niemand op het forum, de meesten kan ik niet, en niet iedereen verdiept zich in hetzelfde. Je sliep trouwens nog wel vanmorgen, je schreef kijk mij om 08.23 maar het was 08.28.:D Groetjes v Hyperactief