Totale blokkade

• atusa

Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een probleem. Ik heb namelijk het gevoel dat een blokkade in mijn geest en hoofd zit. Ondanks mijn moeilijke jeugd ben ik altijd zeer gedreven de leven baas was. Ik heb gestudeerd en werk 4 dagen in de week. Ik kan mijn werk ook niet meer leuk vinden.

Ik heb het gevoel dat ik niks weet en niks kan. Ik ben mezelf dan kwijt. Ik weet niet meer waar ik goed in ben en wat mijn talenten zijn. Hierdoor heb ik ook last van nachtmerries.

Heeft iemand een suggestie voor mij? Moet ik in therapie? Wat voor therapie zou goed voor me zijn.?

Groetjes,

atusa

• azalaia

Hallo atusa, heb je misschien last van pps?

Dat is een persoonlijkheidsstoornis, depersonalisatie en/of de-realisatie.

Typ het bovenste woord maar eens in op google en dan kom je verolgens wel op de juiste site.

Jij zit gewoon vast, er stroomt iets niet meer door. Zit je geest te vol van spanningen, onopgeloste zaken, verdriet, heimwee, niet die dingen krijgen die je wilt in je leven, al met al: het gaat even niet meer, de wielen van de kar zijn geblokkeerd.

Dus moet je gaan smeren, je geest welteverstaan, met hulp van mensen hier iets mee kunnen.

Je zou ook aan yoga kunnen denken, aan je eetpatroon, of je rookt en/of alcohol gebruikt, begrijp je goed, ik denk niks verkeerd of zo. Het wordt ook voorjaar, zou er ook mee te maken kunnen hebben. Een schone frisse wind moet eens door jou heen waaien met alleen gezonde dingen voor lichaam en geest en natuurlijk ontspanning het liefst in een andere omgeving.

Nou, misschien herken je iets van wat ik nu schrijf.

Groeten van azalaia.

• Ellen XL

Hoi Atusa, Volgens mij is het normaal om af en toe tijdelijk “geblokkeerd” te zijn.