Hoi wana, ik ben met je eens dat veel s.h.i.t. de jeugd geen goed doet, kijk maar naar het onderstaande nieuwsbericht aangaande kopieer gedrag. Zoals Alkien en Annelies al zeiden moeten ouders e.e.a. beter controleren, maar helemaal tegengaan vooral als ze ouder zijn en/ of bij anderen kijken kan niet. Ook de muziekzenders zoals TMF etc. hebben meer weg van een feest glamour/ glitter en het “perfecte” @!#$ zender, dan dat het nog wat met muziek en laat staan de echte wereld te maken heeft. Ik zag van de week toevallig op de Tros fragmenten van de Golden Earing, dat was nog eens muziek, en geen beelden waar je verknipte geesten van krijgt. en ondanks dat ik beslist niet preuts ben, vind ik het allemaal veel te ver doorgeslagen, en nergens meer over gaan. Groetjes v Hyperactief
Politie verijdelt moordpartij op school
Uitgegeven: 21 april 2006 07:16
Laatst gewijzigd: 21 april 2006 15:50
RIVERTON - De Amerikaanse politie heeft donderdag een moordpartij op een middelbare school voorkomen. Agenten arresteerden in de plaats Riverton vijf tieners die volgens een politiewoordvoerder van plan waren om op medeleerlingen te schieten.
De leerlingen wilden volgens Amerikaanse media het bloedbad op de Columbine High School nadoen. Twee jongens schoten op die school donderdag precies zeven jaar geleden twaalf medescholieren en een lerares dood. Ze pleegden vervolgens zelfmoord.
De politie kwam de plannen op het spoor na een dreigement op de site myspace.com. In het korte bericht werd mensen aangeraden kogelvrije vesten te dragen.
Vuurwapens
Agenten vonden vervolgens in de slaapkamer van een van de verdachten in Riverton, een klein stadje in de zuidoosthoek van Kansas, vier vuurwapens, messen en gecodeerde berichten. De jongens wilden mogelijk wraak nemen op pestende scholieren. BRON: www.nu.nl