Heb je last van een identiteitscrisis veroorzaakt door hormonenschommelingen.
De overgangs is natuurlijk ook een geestelijke periode van elke vrouw, niet alleen lichamelijk. Dat ‘'hormonending’' wat elke vrouw zou moeten weten, dat zegt me niks haha. Bedoel je soms de pil? Dan zou je die eens voortdurend moeten gaan slikken zonder stopperiodes. Dat is ook helemaal nergens voor nodig. Ik heb 20 jaar de pil geslikt zonder te stoppen, alleen de laatste 10 jaar voor mijn overgang ben ik ermee gestopt en toen kwam er nog een kind op mijn 39 ste, bijna 40 jaar als een engel uit de hemel en al was dan wel niet de bedoeling, het paste helemaal bij mij zoiets weer te beleven. Zelfs 4 jaar daarvóór heb ik 2x met een pauzew van 2 maanden gedroomd dat ik vlak voor mijn 40ste nog een kind zou krijgen, een dochter. 4 jaar ervoor.
Sorry, ik zou het over jou moeten hebben, maar mijn geest aan aan de haal met mijzelf…….
Helaas kan ik je niet veel verder helpen, maar maak je niet zo druk verder. je kijkt in de spiegel en wat zie je dan….. een ander soms…. haha, nou, dan kijk je maar niet meer in de spiegel (geintje).
Groeten van azalaia.Alkien schreef:
>
> Hoi azalaia,
>
> Menstruatie is bij het probleem niet…..
>
> Oké, ik ga er nu maar voor uit komen denk ik
>
> Ik ben 46, heb alleen maar last van de dingen waar een vrouw
> last van kan hebben gedurende deze periode……
>
> Ik heb een hormonending( niet nader aan te duiden, voor
> vrouwen te begrijpen )
>
> Groetjes,
> Alkien.