als iemand mij boos maakt dan kan reageer ik daar zo ontzettend ageresief op bijvoorbeeld gisteren ik had ruzie met mijn man en hij maakt me zo boos dat ik mijn glas met rode wijn tegen mijn witte muur heb gegooid en met mijn eethoekstoel gegooid ( echt gegooid ) heb ik had bijn amijn hondje geraakt dit is nog niet het ergste er zitten scheuren in de muur van het gooien met de deuren en nog meer dingen gaan op die manier kapot in ons huisje ik weet niet hoe het komt dat ik op die manier kan exploderen maar het gebeurt ik kan dan niet meer helder denken dan wil ik alleen maar van mijn woede af en pak ik alles wat ik pakken kan mijn man weet het soms ook niet meer als ik zo'n bui heb houdt niks of niemand me tegen mensen waarvan ik hou heb ik nog nooit pijn gedaan en gelukkig heeft een vreemde me nog nooit zo kwaad gekregen dat ik ontplof maar ik weet dat als ze dat wel doen ik ze aanvlieg en wat er dan gebeurt wil ik gewoon niet weten 1 keer heeft iemand mij geprobeert aan te randen hem heb ik dus letterlijk van me af geslagen en ben weggerent toen hij bleef liggen heeft iemand tips alsjeblieft want dit gaat echt niet goed ik heb mezelf helemaal niet in de hand