ageresief

  • DRE

    Heeeeel kort lontje dus, en toch, probeer het es. Van binnen hebben we die twee, je weet wel, die OKje en die trut (in jouw geval). Gewoon in een nano seconde beslissing maken naar wie je gaat luisteren. Wedden dat jij wint.:)

  • nikki

    nou daar zeg je me wat ik ben zo'n beetje allergisch voor alles en nog wat voeding medichijnen en aanverwante artikelen ( ja dames zelfs voor het strijkijzer, maar dat is wel een uitkomst hahaha )dus dat zal ik zeker aan de dokter vragen of dat kan inderdaad BEDANKT VOOR DE TIP

  • nikki

    zo dan dat is nogal wat zeg wij hebben inderdaad ook een time out maar vaak is het al te laat ik voel het niet opkomen ik handel voordat ik denk maar inderdaad met een beetje meer wilskracht wie weet ???

  • nikki

    uiteindelijk wel hoop ik

  • Hyperactief

    zo dan dat is nogal wat zeg wij hebben inderdaad ook een time out maar vaak is het al te laat ik voel het niet opkomen ik handel voordat ik denk maar inderdaad met een beetje meer wilskracht wie weet ??? Aldus: nikki.

    Hoi nikki, geloof me waar een wil is is een weg, op het moment dat jij jezelf traint van signalen bewust te worden dan ga je ze herkennen, maar het gaat niet van de één op de andere dag, het heeft tijd nodig wilskracht en doorzettingsvermogen. er is veel te winnen dat eigen te worden, omdat je met woede altijd dingen verliest, hetzij materieel hetzij menselijke contacten. Groetjes v Hyperactief