vloeken, mag dat.....

  • azalaia

    “God @!#$ klootzak, kan je niet uitkijken met die teringbrommer van je?”

    Mag je dit zo zeggen als je zowat van de sokken wordt gereden of is dit asociaal taalgebruik……

    Godlaster, moet dit mogen?

    Groeten van azalaia.

  • azalaia

    daartussen moet staan v.e.r.d.o.m.m.e

    azalaia.

  • Hyperactief

    Hoi azalaia, het is een eerste emotionele reactie die er vaak uit is voor je het weet, belangrijker zou ik de vraag vinden van bereik je ermee wat je wilt bereiken, oftewel dat iemand voorzichtiger gaat rijden, en dat denk ik niet. Vaak leiden mensen dan de aandacht van hun eigen fout af en gaan door pruttelen over de woordkeuzes. Dus mogen of niet zou beter kunnen zijn van is het verstandig en bereik ik mijn doel, dat heb ik net uitgelegt, nee dus dat bereik je op die manier niet. Groetjes v Hyperactief

  • De Bie

    Geen idee. Ik ga slapen!

  • azalaia

    Hoi Hyper, je bereikt er voor jezelf mee dat je je in ieder geval even hebt kunnen afreageren waardoor een eventuele communicatie weer mogelijk is. Even flink vloeken als daar een goede reden voor is, lucht op, net als een boer laten….of een scheet, daar ligt soms ook een vloek op :D

    Groeten van azalaia.

    Hyperactief schreef:

    >

    > Hoi azalaia, het is een eerste emotionele reactie die er vaak

    > uit is voor je het weet, belangrijker zou ik de vraag vinden

    > van bereik je ermee wat je wilt bereiken, oftewel dat iemand

    > voorzichtiger gaat rijden, en dat denk ik niet. Vaak leiden

    > mensen dan de aandacht van hun eigen fout af en gaan door

    > pruttelen over de woordkeuzes. Dus mogen of niet zou beter

    > kunnen zijn van is het verstandig en bereik ik mijn doel, dat

    > heb ik net uitgelegt, nee dus dat bereik je op die manier

    > niet. Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Beginnen jullie nou alweer over die scheet in de kerk en wat die non er van vond:D

    Weet je wel dat als je een scheet laat en je houdt er een vuurtje bij, je dan een hele steekvlam krijgt? (don't try this at home) :D

    Grtz Ellen :)

  • Annelies E

    Ik zelf houd niet van vloeken, en zeker geen grof taalgebruik

  • Alkien

    Wat je er wel mee kan bereiken is dat je de verkeerde treft, die jou een afranseling geeft omdat je hem/ haar uitscheld.

    Dan ben je nog verder van huis. :(

    Groetjes,

    Alkien.

  • Alkien

    Daar komen we niet meer vanaf Ellen. :D

    En ja, dat laatste wist ik. Ga het niet proberen…….:D

    Groet,

    Alkien.

  • Francis

    Hay azalaia,

    Zoals ik je al verteld hebt kom ik uit rotterdam en daar zijn de mensen over het algemeen behoorlijk grof gebekt!!

    En ik had er ook altijd een handje van …..maar heb in de jaren geleerd dat het vaak niet gepast is en daardoor ook weinig effectief!!Mensen drukken je al een stempel van aso op je hoofd voordat ze uberhaupt weten waar jij je over opwind!!

    En mensen waar je tegen vloekt omdat ze je voor je sokken rijden zijn ook niet meer bereid om naar je te luisteren…..waardoor ik het dus niet bevredigend vind en de wegen tot communicatie eerder sluit dan opent!!

    liefs Francis