Dat van de drank en drugs leg ik even naast me neer, ik ben er mee bekend maar vind het even niet interessant. Op die strippenkaart voor de staatskoffieshop na. Dat zou weer een fantastisch controlemiddel voor de overheid zijn! Aldus: Ellen XL.
Hoi Ellen, weet je het wel zeker dat je ervan op de hoogte bent, want ook veel andere middelen heeft met mind control te maken, ook al zien mensen dat vaak op het eertste oog niet. Hieronder wat wetenswaardigheden die ik er ff bij gezocht heb.
In 1898 lanceerde het B.-concern (farmaceut) een agressieve advertentiecampagne in 12 verschillende talen. Het ging om een nieuw middel dat goed was tegen hoesten, astma en tuberculose. De pillen die werden verkocht bevatten diacetylmorphine, beter bekend als heroïne. In 1906 keurde de American Medical Assocation heroïne goed voor gebruik op de Amerikaanse medische markt en tegen 1924 waren er in de VS al 200.000 verslaafden. Het middel werd verboden, maar de mafia zorgde vanaf dat moment voor clandistiene aanvoer waaraan fortuinen werden verdiend. BRON: Oorlog tegen de ziel, zie voor meer info over dat boek: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=233&i=36497&t=36497
En wat te denken van het door de Nazi-wetenschappers uitgevonden Methadon (nazinaam van dit goedje was: Dolophine), waar op zich al een heel smerig verhaal achter zit, en in 1947 kreeg men toestemming om dit goedje onder de naam Methadon om de link met het verleden te wissen te produceren, waar in 1948 de farmaceut E.L. mee begon, de produktie omdat men nog geen cliënten had weer ingekrompen werd, en intussen de mafia met steun van de CIA (vroeger de OSS) “nieuwe cliënten” verwierf… Om een lang verhaal kort te houden, heeft John F. Kennedy de wettelijke basis gelegt dit in het kader van “geestelijke gezondheid” waarbij het ene gif voor het andere ingeruild werd verder te legaliseren. Ook voor deze en meer info, zie bovenstaande bron. Bedenk daarbij dat in de jaren 70 heroëne doden nog gemeld werden in ons journaal, over Methadon doden hebben we nooit wat vernomen, terwijl dat er meer zijn…. En veel van deze middelen hadden als oorspronkelijk doel, controle…
Wel interessant vind ik de topic “Psycholigische effecten van chemicaliën”.
Ik heb inmiddels die hele site van je “Misstanden in de Psychiatrie” uitgebeend en volgens mij kwam ik daar de stelling tegen psychiatrische middelen in wezen een psychische dwangbuis zijn. Dit vond ik heel waar! Ik zag daar ook een plaatje van een mens (of kind?) die gevangen is in een potje Ritalin. Ik vond dat een heel goed tekeningetje. Aldus: Ellen XL.
Klopt, dwangbuis, lobotomie, mind control hoe je het maar noemen wilt, en dat kind in dat potje is i.d.d. heel toepasselijk. Als je meer wil lezen over bijvoorbeeld schoolprogramma's e.d., kun je ook via mijn info en mijn web-log eens op mijn antipsychiatrie-web-log gaan lezen, die je bij de linken op jeugdzorgelijk vind, staat ook heel veel goed uitgezochde info op.
Volgens mij is het effect dus een psychische dwangbuis.
Alleen een fysieke dwangbuis gaat op een gegeven moment weer af.
Maar die psychische dwangbuis blijft dag en nacht en hoe lang wel niet!
Bij drank en drugs denk ik nog; wat doe je jezelf aan? Maar dit is gewoon pure horror… Aldus: Ellen XL.
Er zijn aanwijzingen dat er blijvende schade van ondervonden kan worden, maar wat betreft de illegale drugs, vergis je niet, bovenstaand stukje van mij heeft een tipje van de sluier opgeligt, er zit met al dat geëxperimenteer heel weinig van jezelf aandoen aan, er zijn er heel wat ingeluist. Het ergste is, dat psychiatrische drugs oftewel medicatie mensen hun kinderen wel aandoen, alleen omdat het woord ziekten uit zijn verband gerukt is, en mensen alles geloven…. Groetjes v Hyperactief