Huishoudelijk probleem..

  • De Bie

    Sinds vijf dagen hoor ik een vervelende doch zachte brom in de woonkamer. In de andere vertrekken hoor ik niets, dat begreep ik al niet zo. Ik dacht eerst aan een stofzuiger bij de buren, toen aan een ander electrisch apparaat. Helaas het stopt niet meer. Ik heb de hoofdschakelaar al uitgedraaid maar geen effect. Als ik mijn hoofd 90 graden draai, wordt de brom sterker? Ik begin echter te vermoeden dat het iets met een gsm zendmast te doen heeft. Ik hoor regelmatig het bekende dokke-dokke-dokke-dok geluidje zonder dat er een radio of tv loopt of ander ontvangst apparaat. Zeer luid en direct. Als ik met mijn oren onder water ben in de badkuip is het ook heel sterk. Waarschijnlijk heeft een mobiele aanbieder nu zijn tussenstation beam direct door over mijn aardtraal getrokken. Godver-(vloek) weg fengshui harmonie.

  • Ellen XL

    Je kunt dat isoleren met turf, dan heb je de fengshui harmonie weer terug. Maar eerst zeker weten dat het zoiets is, heb je de buren al gevraagd? Grtz Ellen

  • De Bie

    Ja, daar is niets! Met turf? Nu je het zegt, misschien met alufolie?

  • Ellen XL

    Nee turf absorbeert de vervelende straling. Ik denk dat je het kunt krijgen in “natuurlijk wonen” bedrijven. Gewoon “natuurlijk wonen” aanklicken in een zoekmachine. En dan scrollen naar turf of natuurlijke isolatie tegen straling.

    Die turf absorbeerd ook geluid en allerlei andere nare zaken.

    (ze hadden toch onlangs ook speciale geitenharen onderbroeken geconstueerd tegen de straling van een mobieltje)

    Ik was altijd heel geïnteresseerd in deze materie, het barst hier van de fens-shui boeken en heb veel over natuurlijk wonen gelezen.

    Van turf zou je ook heel rustig worden, het is erg geschikt voor de slaapkamer.

    Trouwens katoen absorbeerd ook spanning.

    Aluminium isoleerd wel warmte of kou maar het ademt niet dus dat is niet zo geschikt voor de feng-shui.

  • De Bie

    Okee turf, maar wat dan met de ramen? Op het moment dat het zo erg word, dat ik komplete telefoongesprekken kan gaan verstaan, dan ga ik er serieus over nadenken. Nu bergrijp ik waarom grootvader in een plaggenhut woonde.

  • Fred

    Tja, die toekomstige chips zullen toch bereik nodig hebben. Misschien gaan ze die zendmasten daar ook voor gebruiken. :):):):)

  • Ellen XL

    Precies! Die plaggen waren vanwege de buitenaardse straling!

    Je hebt geloof ik ook turven gordijnen :)

    Als je je vingers in je oren propt, hoor je dat geluid dan nog?

    Gr Ellen

  • azalaia

    Hahaha De Bie, moet ik dit echt serieus nemen……??? :D of neem je ons allemaal in het ootje………

    Groeten van azalaia.

  • azalaia

    Whahahaha, wat is een AARDTRAAL hahaha,

    ik heb het ff niet meer…..

    Groeten van azalaia.

  • Fred

    Aardstraal ?? What ever it means. :):)

    Maar ik geef toe … er gebeuren vreemde zaken op de aarde … de Bie heeft mij ook al een paar nachten wakker gehouden n.a.v. van zijn opmerking over het Nesara project.

    Wilde er toch het mijne van weten.