Ja, Ik ben laks en lui!
Alhoewel ik zo niet wil zijn ben ik het gewoon. Zo kom ik over op anderen en gaat dit mijn baan en opleiding kosten in de zorgsector!
Ben er vandaag alweer op aangesproken dat ik dingen uitstel tot het laatste moment en dat het dan weer misgaat. Mijn ouders vinden me ook laks en stom, nadat ik weer problemen had op mijn werk door mijn laksheid
Ik weet waar het bij mezelf aan ligt en dat is gebrek aan assertiviteit en een overschot aan faalangst, maar dat snapt helaas niemand. Zakelijk gezien kan ik mijn opleiding/werk niet aan (SPW4)
Als ik stop met mijn opleiding stel ik mijn ouders zeer teleur! Dat wil ik niet! Zelf zou ik dolgraag willen stoppen en een andere weg inslaan!
Ja, en dan zit ik hier deze tekst te typen met 2 boze ouders die gaan slapen. Vele teleurgestelde/boze collega's en een huilende ik op dit moment.. En een GIGANTISCH schuldgevoel! Ik heb veels teveel sturing nodig met alles wat ik doe. Er komt nagenoeg niks vanuit mezelf! En als ik mijn onzekerheidsgevoel ga forceren dan word mijn onzekerheid alleen maar erger
Is er iemand hier die mij snapt of dit herkent?
Iemand die mij kan helpen met de beslissing die ik kan nemen (heb weer sturing nodig:S)
groetjes gestreste Marco