Dat alles een oorzaak heeft, dat zal best, maar dat geeft hun nog niet het recht om zoals in de Pijp gebeurde, stelselmatig 1 gezin te terroriseren, die uiteindelijk moesten vluchten uit de hel die dit soort schoffies veroorzaakten.
Keihard aanpakken dit tuig, allochtoon of autochtoon.
Verkrachters, moordenaars hebben ook allemaal wel een jeugdverleden, dus een oorzaak waarop de daad van de dader nog te rechtvaardgen valt.
Omgaan met elkaar is een kwestie van geven en nemen, en ik denk dat als mensen van uit het buitenland die hier willen komen wonen en blijven wonen, zij toch iets meer moeten geven dan nemen. Dit geld ook voor mij als ik mij elders wil gaan vestigen. Mijn schoonzoon komt uit Togo en mijn vriend uit Ghana, en mijn eerste 2 kinderen zijn van een man uit de Nederlandse Antillen. Deze informatie voor het geval je mocht denken dat ik rascistisch zou zijn. Nou, integendeel.
Ik stoor mij alleen aan sommige groepen jongeren, en daar horen ook skinheads bij, de goeie uitgezonderd of leden van de Hells Angels, Ku Klux Klan figuren, zijn ook mijn types niet of mannen die voor 90% hun lichaam hebben getatoeeerd en van hun lichaam een soort van ijzerkunstwerk hebben gemaakt.
Nu zal ik mijn wel op glad ijs begeven met mijn (voor)oordelen, maar dat is dan maar zo. Ik noemde marokkanen maar vertelde ook dat er heel veel gezinnen het wèl heel goed doen, dus ik kijk echt niet eenzijdig naar aléén die rotjongens.
Groeten van azalaia.
Hyperactief schreef:
> Ik begreep wel wat je bedoelde azalaia, maar wilde
> aangeven dat daar zat andere diciplines voor zijn, ik zou
> liever zien dat men sociale dienstplicht invoerd in
> Nederland, leren mensen elkaar ook eens beter kennen, zou
> voor jou overigens ook niet slecht zijn gezien je over
> Marokkanen spreekt.
>
> Dienstplicht in nederland zou ook goed zijn voor al die
> Marokkaanse ettertjes en andere opruiers die de boel lopen te
> verzieken ten oste van al die buitenlanders die het wèl goed
> doen en dat zijn er heel veel. Aldus: azalaia.
>
> Ik vindt het ongepast hoe je over deze jongeren spreekt,
> alles heeft een oorzaak, en je zou eens moeten weten hoe dit
> land met jongeren omgaat die “anders” zijn… Hoef je
> geeneens Marokkaan voor te zijn, het heeft allemaal heel veel
> gemeen met elkaar, wij investeren niet in de jeugd maar
> verkl.o.ten ze… Groetjes v Hyperactief