Ik ben Laks!

  • azalaia

    Ik bedoelde ook niet in geval van Marco ergens in dienst te gaan in een oorlogsgebied, maar ik zie een diensttijd in Nederland, voor bepaalde groepen jongeren die niet goed weten wat ze met hun leven aanmoeten en ook nog ongewild vastzitten aan hun moeder, als een goede leerweg om zelfstandigheid aan te kweken, leren aan te pakken en hun laksheid en luiheid overboord te gooien zodat ze zelf hun leven later beter kunnen beheren omdat ze ook veel over zichzelf hebben geleerd.

    Dienstplicht in nederland zou ook goed zijn voor al die Marokkaanse ettertjes en andere opruiers die de boel lopen te verzieken ten oste van al die buitenlanders die het wèl goed doen en dat zijn er heel veel.

    Hyperactief schreef:

    >

    > Hou eens ff lekker op met dienst azalaia, het leger

    > beschadigt veel jonge mensen in oorlogsgebieden, afschaffen

    > die handel… Dicipline is ook buiten het leger aan te

    > leren. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Ik bedoelde ook niet in geval van Marco ergens in dienst te gaan in een oorlogsgebied, maar ik zie een diensttijd in Nederland, voor bepaalde groepen jongeren die niet goed weten wat ze met hun leven aanmoeten en ook nog ongewild vastzitten aan hun moeder, als een goede leerweg om zelfstandigheid aan te kweken, leren aan te pakken en hun laksheid en luiheid overboord te gooien zodat ze zelf hun leven later beter kunnen beheren omdat ze ook veel over zichzelf hebben geleerd. Aldus: azalaia.

    Ik begreep wel wat je bedoelde azalaia, maar wilde aangeven dat daar zat andere diciplines voor zijn, ik zou liever zien dat men sociale dienstplicht invoerd in Nederland, leren mensen elkaar ook eens beter kennen, zou voor jou overigens ook niet slecht zijn gezien je over Marokkanen spreekt.

    Dienstplicht in nederland zou ook goed zijn voor al die Marokkaanse ettertjes en andere opruiers die de boel lopen te verzieken ten oste van al die buitenlanders die het wèl goed doen en dat zijn er heel veel. Aldus: azalaia.

    Ik vindt het ongepast hoe je over deze jongeren spreekt, alles heeft een oorzaak, en je zou eens moeten weten hoe dit land met jongeren omgaat die “anders” zijn… Hoef je geeneens Marokkaan voor te zijn, het heeft allemaal heel veel gemeen met elkaar, wij investeren niet in de jeugd maar verkl.o.ten ze…:( Groetjes v Hyperactief

  • DRE

    Marco, ballen jongen en ruggengraat. Ga jij nou gewoon doen waar je goed in bent en gelukkig mee word. Ouders, collegas en de rest belemmeren jou en jij laat dit toe? Wakker worden en wel nu meteen.

  • azalaia

    Dat alles een oorzaak heeft, dat zal best, maar dat geeft hun nog niet het recht om zoals in de Pijp gebeurde, stelselmatig 1 gezin te terroriseren, die uiteindelijk moesten vluchten uit de hel die dit soort schoffies veroorzaakten.

    Keihard aanpakken dit tuig, allochtoon of autochtoon.

    Verkrachters, moordenaars hebben ook allemaal wel een jeugdverleden, dus een oorzaak waarop de daad van de dader nog te rechtvaardgen valt.

    Omgaan met elkaar is een kwestie van geven en nemen, en ik denk dat als mensen van uit het buitenland die hier willen komen wonen en blijven wonen, zij toch iets meer moeten geven dan nemen. Dit geld ook voor mij als ik mij elders wil gaan vestigen. Mijn schoonzoon komt uit Togo en mijn vriend uit Ghana, en mijn eerste 2 kinderen zijn van een man uit de Nederlandse Antillen. Deze informatie voor het geval je mocht denken dat ik rascistisch zou zijn. Nou, integendeel.

    Ik stoor mij alleen aan sommige groepen jongeren, en daar horen ook skinheads bij, de goeie uitgezonderd of leden van de Hells Angels, Ku Klux Klan figuren, zijn ook mijn types niet of mannen die voor 90% hun lichaam hebben getatoeeerd en van hun lichaam een soort van ijzerkunstwerk hebben gemaakt.

    Nu zal ik mijn wel op glad ijs begeven met mijn (voor)oordelen, maar dat is dan maar zo. Ik noemde marokkanen maar vertelde ook dat er heel veel gezinnen het wèl heel goed doen, dus ik kijk echt niet eenzijdig naar aléén die rotjongens.

    Groeten van azalaia.

    Hyperactief schreef:

    > Ik begreep wel wat je bedoelde azalaia, maar wilde

    > aangeven dat daar zat andere diciplines voor zijn, ik zou

    > liever zien dat men sociale dienstplicht invoerd in

    > Nederland, leren mensen elkaar ook eens beter kennen, zou

    > voor jou overigens ook niet slecht zijn gezien je over

    > Marokkanen spreekt.

    >

    > Dienstplicht in nederland zou ook goed zijn voor al die

    > Marokkaanse ettertjes en andere opruiers die de boel lopen te

    > verzieken ten oste van al die buitenlanders die het wèl goed

    > doen en dat zijn er heel veel. Aldus: azalaia.

    >

    > Ik vindt het ongepast hoe je over deze jongeren spreekt,

    > alles heeft een oorzaak, en je zou eens moeten weten hoe dit

    > land met jongeren omgaat die “anders” zijn… Hoef je

    > geeneens Marokkaan voor te zijn, het heeft allemaal heel veel

    > gemeen met elkaar, wij investeren niet in de jeugd maar

    > verkl.o.ten ze…:( Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Dat alles een oorzaak heeft, dat zal best, maar dat geeft hun nog niet het recht om zoals in de Pijp gebeurde, stelselmatig 1 gezin te terroriseren, die uiteindelijk moesten vluchten uit de hel die dit soort schoffies veroorzaakten.

    Keihard aanpakken dit tuig, allochtoon of autochtoon. Aldus: azalaia.

    Wat is hun eigen aandeel azalaia ??? Want is jou niet opgevallen dat het altijd dezelfde mensen zijn die problemen hebben of over zich afroepen, wat overigens geen vrijbrief is voor terreur…

    Verkrachters, moordenaars hebben ook allemaal wel een jeugdverleden, dus een oorzaak waarop de daad van de dader nog te rechtvaardgen valt. Aldus: azalaia.

    Flink hoofdletsel en/ of een tumorkan ook ernstige gedragsveranderingen verooorzaken.

    Omgaan met elkaar is een kwestie van geven en nemen, en ik denk dat als mensen van uit het buitenland die hier willen komen wonen en blijven wonen, zij toch iets meer moeten geven dan nemen. Dit geld ook voor mij als ik mij elders wil gaan vestigen. Mijn schoonzoon komt uit Togo en mijn vriend uit Ghana, en mijn eerste 2 kinderen zijn van een man uit de Nederlandse Antillen. Deze informatie voor het geval je mocht denken dat ik rascistisch zou zijn. Nou, integendeel. Aldus: azalaia.

    We moeten eens van dat allochtoon/ autochtoon en andere hokjesdenken af, maar denken in mensen.

    Ik stoor mij alleen aan sommige groepen jongeren, en daar horen ook skinheads bij, de goeie uitgezonderd of leden van de Hells Angels, Ku Klux Klan figuren, zijn ook mijn types niet of mannen die voor 90% hun lichaam hebben getatoeeerd en van hun lichaam een soort van ijzerkunstwerk hebben gemaakt. Aldus: azalaia.

    Leven en laten leven, ik heb meer moeite met mantelpakjes en mensen die hun grote behoefte uit hun mond doen. Met rascisten en/ of andere volkeren haters heb ik uiteraard niets op.

    Nu zal ik mijn wel op glad ijs begeven met mijn (voor)oordelen, maar dat is dan maar zo. Ik noemde marokkanen maar vertelde ook dat er heel veel gezinnen het wèl heel goed doen, dus ik kijk echt niet eenzijdig naar aléén die rotjongens. Aldus: azalaia.

    Je oordeelt over anderen waar je niet over kunt oordelen, niet iedereen heeft dezelfde ervaringen. En als je altijd als stront behandeld wordt, ga je jezelf uiteindelijk zo gedragen. Ik heb al zoveel jankerts gezien die wel ff wisten hoe het moest met de allermoeilijksten, maar uiteindelijk hard gillend wegholden…… Groetjes v Hyperactief

  • De Bie

    Cool! Koop een paar cd's van lou reed en geniet het grote niets. Waarom iets veranderen, zo te kunnen leven als jij nu doet is een voorrecht waar vele (ja vele) verzetsstrijders en dolle mina's in voorgaande generaties voor gestreden hebben. Als het te saai wordt kun je altijd nog een geslachtsoperatie ondergaan.

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • Marco

    Thx voor jullie reacties=) Maar snap de reactie van de Bie niet. kan je dat toelichten?:s

  • De Bie

    Hi Marco, Wat ik bedoel is dat je wel even de stap genomen hebt op het forum te schrijven. Het kan dus nog veel lakser. Je hoeft laksheid niet als een probleem te ervaren. Laksheid is een luxe die voortkomt uit jarenlange strijd tot kracht en geloof in het individu en vrijheid algemeen. Je ouders kunnen jou nooit verwijten dat je laks bent, zij hebben de grondsteen gelegd en jou een laks leven geschenkt. Als je een paar centen over hebt dan koop je dus cds van lou reed, een newyorkse performer die over dit thema zingt. White light white heat is de titel van een cd van de velvet underground, het groepje waartoe LR behoorde einde van de zestiger jaren. Deze slaat nagels. Ook kun je bij de freerecord shop een dvd kopen van een optreden uit 1983, de band die hem daar begeleid staat ongeloofelijk strak en je krijgt een goede indruk van zijn ouvre als je er onbekend mee bent. Deze kost slechts 4,95 euromannen. Natuurlijk maak je je ook zorgen over deze geslachtsop. Zulke opmerkingen komen van mannen die drive uit testosteron krijgen en zich totaal niet kunnen identificeren met jou probleem.