mensen in dromen

  • azalaia

    Als ik droom ( elke nacht ) dan komen daar mensen in voor die duidelijk te zien zijn, zelfs de kleur ogen, maar ik ken ze helemaal niet. Nooit eerder gezien of van gehoord. Ook mensen uit totaal andere landen als ik daar dan ben in mijn droom of gewoon zelf hier ben.

    Nu is mijn vraag: bestaan deze mensen ook in het echt, of alleen in mijn dromen of zijn het mensen die nog geboren moeten worden of mensen die al overleden zijn en hoe komen deze mensen dan in mijn droomleven. Kennen ze mij dan wèl en ik hun niet…..of is alles maar een fantasie beleving en onrealisitsch.

    Wie weet hoe dit zit…..

    Groeten van azalaia.

  • Ellen XL

    Dat zou ik ook wel willen weten Azalaia!

    Heel leuk dat je dat als topic doet want ik vraag het me ook al een tijdje af.

    Ik bevind mij meestal in een ander land, wel vaak in dat zelfde land.

    Ik herken het op een gegeven moment in mijn droom, ook bepaalde gebouwen, heb er zelfs wel een kamer gehuurd waar ik dan in een andere droom ook weer terug kwam. Het is een soort schiereiland.

    Ik heb daar ook allerlei ontmoetingen maar steeds andere mensen.

    Haast nooit iemand uit het dagelijks leven.

    Verder ben ik me ook vaak bewust dat ik droom en voor ik wakker word neem ik afscheid, ik zeg dan: “ik moet weg” en geef een hand, omhelzing of ik zwaai.

    Laatst werd ik wakker, ging mijn arm nog heen en weer van het zwaaien:D Zo enthousiast, ik moest er wel om lachen! Er was in die droom dan ook tegen mij gezegd, wat ben ik blij je ontmoet te hebben.

    Ik ben ook benieuwd; bestaan ze nou echt?

    Groetjes Ellen:)

  • Hyperactief

    Ik ben ook benieuwd; bestaan ze nou echt? Aldus: Ellen XL.

    Jij kan erachter komen Ellen, jij heb de bevoegdheid om de ID te controleren.;) Groetjes v Hyperactief:D

  • Ellen XL

    Och jee! Ik zie dat drama al voor me, al die beduuste mensen die hun ID vergeten zijn! Je zal trouwens ook altijd zien dat er nergens een telefoon te vinden is, ik in een heel oude VW rijd zonder remmen en die niet achteruit kan. Kinderen moet redden uit een gebouw waarvan ik weet dat het steeds veranderd, de trap niet meer zit waar die eerst was, waardoor razendsnel door een gang moet kruipen waarvan het plafond langzaam steeds lager komt. Hijg! Als ik dan bij de bakker een broodje wil kopen is er een heel lange rij en als ik aan de beurt ben heb ik geen geld! Laat staan mijn eigen ID! Of die grote reuzen die mij moesten hebben toen ik een dagje uit was op een eiland… Ik weet wel ik ga overdag nooit naar pretparken want dat valt in het niet bij waar ik s'nachts allemaal doorheen moet :D Groetjes Ellen :)

  • Alkien

    Jeetje wat zal jij moe zijn s'morgens..:D

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • De Bie

    Ik heb ook een vraag over dromen: kun je (of mag je, moet je) een toekomstvoorspellende droom negeren, ombuigen of verandern? Of moet dit in een ander forum?

  • Alkien

    Waar aan zie jij of je droom toekomstvoorspellend is De Bie ???

    Groet,

    Alkien.

  • De Bie

    Hi, als je een paar keer een toekomstvoorspellende droom gehad hebt, dat wat je gedroomd hebt gebeurt later ook echt. Dan herken je het als je wakker wordt, uit heftigheid, intensie of frequentie waarmee de droom terugkomt. Dan heb je dus een probleem als het iets ergs betreft. Wat kun je dan doen in zo'n geval, morgensvroeg, dit is een groot dilemma. Ik heb een regelmatig terugkerende droom over een verkeersongeluk op heel duidelijk verbeelde plaats, die ik niet kende, maar die zeer gedetailleerd door kwam. Sinds enkele weken heb ik deze plaats leren kennen, een drukke verkeersweg die ik regelmatig frequenteer. Ik schrok me het apenlazarus toen ik hier de eerste keer voorbij kwam.

  • Hyperactief

    Nee, kom maar op met je “natte droom” De Bie, kan goed in deze topic.;) Groetjes v Hyperactief:D