reunie in A'dam of elders...O.T. bericht

  • azalaia

    Hallo, ik weet niet of er behoefte bestaat om 1x per jaar b.v.in de zomer een ontmoeting te organiseren waarbij iedereen zijn eigen (vega) happie mee kan nemen om de ontvanger niet op kosten te jagen.

    Ik weet dat er minstens 3 van de regelmatige prikkers in A'dam wonen w.o. ik, maar niet waar de anderen wonen en hoe ver weg. Als er geen interesse hiervoor is, is dat ook prima.

    Ik hoor wel wie dit nog meer leuk vindt.

    Iedereen krijgt de gelegenheid om te praten over iets wat die persoon nou eindelijk eens kwijt wil zonder dat daar een reactie of kritiek op hoeft te komen.

    Groeten van azalaia.

  • Ellen XL

    Het lijkt me een goed plan :D

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Iedereen krijgt de gelegenheid om te praten over iets wat die persoon nou eindelijk eens kwijt wil zonder dat daar een reactie of kritiek op hoeft te komen. Aldus: azalaia.

    Hoi azalaia, ik ben niet zo reunie-achtig type, maar laat je door mij niet weerhouden ervan, ik kan nog van gedachten veranderen. Wat bedoel jij trouwens met bovenstaande, iedereen kan toch zijn of haar ei kwijt op het prikbord:?:?:? Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Ik sluit me bij jou aan. ;)

    Groetjes,

    Alkien.

  • azalaia

    Hyperactief schreef:

    >

    > Iedereen krijgt de gelegenheid om te praten over iets wat die

    > persoon nou eindelijk eens kwijt wil zonder dat daar een

    > reactie of kritiek op hoeft te komen. Aldus: azalaia.

    Wat bedoel jij trouwens met bovenstaande,

    > iedereen kan toch zijn of haar ei kwijt op het prikbord:?:?:?

    > Groetjes v Hyperactief

    Hoi Hyper, nee, geen ei op het prikbord, maar ik bedoel dat, tijdens een persoonlijke ontmoeting, mensen iets kunnen zeggen over iets waar ze mee zitten of gewoon hun ongenoegen ergens over willen uiten, zonder dat daar kritiek op komt of een ander oordeel, en ook omdat dan niet iedereen ( dit is een openbaar prikbord ) dat dan kan lezen, en dus weten.

    Gewoon je hart ergens over luchten, hoeft niet in de psychologiesfeer te liggen en het is ook maar een suggestie. Niks moet.

    Kijk, als er maar 3 mensen interesse hebben, dan denk ik niet dat het moet doorgaan.

    Vanaf 6 à 7 personen wordt in interessanter om zoiets te organiseren.

    Misschien speelt iemand wel leuk gitaar en wil die meenemen b.v.

    Dan krijgen mensen ineens een ander ‘'gezicht’' dan wat we kennen van het prikbord.

    Maar nogmaals, denk er eens over na.

    Groeten van azalaia.

    Groeten van azalaia.

  • azalaia

    Nog even voor de duidelijkheid: mensen kunnen hun ei kwijt op dit prikbord, maar mijn idee over een ontmoeting hoeft niet te betekenen dat er voorddurend zware onderwerpen aangehaald moeten worden, daar is het prikbord tenslotte voor, maar juist die avond kan ook anders worden ingevuld op een manier die we niet weten van elkaar. Een voorbeeld: als iemand helemaal verliefd is op de gedicht, dan kan dat worden voorgelezen en dan hoeft er verder nioet over gediscussieerd te worden, maar mag wel. Vooral moet zo'n avond luchtig zijn, vrij van zwaarte, dus geen zware kost.

    We kunnen ook een bepaald kort spel doen, ik ben niet zo goed in het bedenken hiervan, maar anderen ongetwijfeld wel, ik zeg maar iets hoor…. een raadspel of zoiets….

    Ik wacht de reactie af en er hoeft niet gelijk ja worden gezegd.

    Groeten van azalaia.

    Hyperactief schreef:

    >

    > Iedereen krijgt de gelegenheid om te praten over iets wat die

    > persoon nou eindelijk eens kwijt wil zonder dat daar een

    > reactie of kritiek op hoeft te komen. Aldus: azalaia.

    >

    > Hoi azalaia, ik ben niet zo reunie-achtig type, maar laat

    > je door mij niet weerhouden ervan, ik kan nog van gedachten

    > veranderen. Wat bedoel jij trouwens met bovenstaande,

    > iedereen kan toch zijn of haar ei kwijt op het prikbord:?:?:?

    > Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Als het op een avond valt kom ik al zoiezo niet. Ik moest er nog over nadenken, maar s;avonds kan ik gewoon niet weg. :(

    Dus dan moet ik zoiezo al afblazen.

    Groet,

    Alkien.

  • azalaia

    Het hoeft helemaal niet op een avond, maar op een zondagmiddag bijvoorbeeld.

    En de dag en tijd bepaal ik niet alleen….

    Groeten van azalaia.

    Alkien schreef:

    >

    > Als het op een avond valt kom ik al zoiezo niet. Ik moest er

    > nog over nadenken, maar s;avonds kan ik gewoon niet weg. :(

    >

    > Dus dan moet ik zoiezo al afblazen.

    >

    > Groet,

    > Alkien.

  • Alkien

    Zal er over nadenken azalaia. ;)

    Groet,

    Alkien.