Ik ben bezig voor mijn docentenopleiding tweede graads.
Momenteel ben ik vanaf november werkzaam als technisch onderwijs assistente in het voortgezetonderwijs.
Het is ook deze periode dat ik psychisch er onder uit ging. Heel die tijd ben ik wel blijven werken. Omdat ze vonden dat ik niet goed zelfstandig kon functioneren hebben ze mij een aantal grote taken opgegeven die ik zelf af moest ronden zonder hulp, hiervoor heb ik mezelf 200% voor ingezet. Hier waren ze dan ook te vreden over. In deze periode had ik me psychisch ook omhoog gekrikt en mezelf weer onder controle gekregen. Ik merk zelf dat ik op sommige vlakken al verder ben dan voor mijn inzinking. Voorheen durfde ik niet met commentaar of vragen op mensen af te stappen en als ik dat wel deed ging dat moeizaam maar meestal ontweek ik het zolang mogelijk. Dat is nu weg.
Alleen zeggen ze op het werk dat ik communicatieve en sociale vaardigheden mis. en een beperkte invoelingsvermogen zou hebben. Daardoor zal ik ook dus nooit geschikt zijn voor het beroep als docent.
Er is niets lievers dan dat ik les wil gaan geven straks, daarvoor heb ik gewoon echt alles over.
Wat moet ik doen ook ben ik heb ik het gedrag nog niet dat bij mijn leeftijd behoor.
Wat kan ik doen???