Natuurlijke middelen goed voor de psych !!!

  • Hyperactief

    Onderstaande link bevat een hele lap tekst, onderaan staat verder waarna er nog één bladzijde komt, en ik wil jullie deze link niet onthouden. Deze persoon is zeer goed op de hoogte van wat zich nu op wereldnivo afspeelt, wat betreft zijn natuurlijke methoden en het geld terug van de chemische vergiftiging waar men (de farmaceutische industrie) hele legers kinderen/ volwassenen mee drogeert, alsmede daadwerkelijke oplossingen naar een vreedzame wereld met voldoende voedsel voor iedereen helpt zeker aan het terugdringen van psychische problemen, apathie etc. etc. Daar ben ik van overtuigd, maar of we dat nog mee gaan maken betwijfel ik, wat denken jullie hiervan. Groetjes v Hyperactief

    http://www4nl.dr-rath-foundation.org/Open_brief/interview7.html

  • Hyperactief

    Zie ook deel 2 bovenaan aangaande natuurlijke behandelingen ten opzichte van de farmaceutische. (alle delen lijken mij wel interessant, maar die heb ik nog niet gelezen) Groetjes v Hyperactief

    P.S.: Dat deel 7 is erg interessant en aanvullend om te weten, aangaande in vervolg op het boek : “Oorlog tegen de ziel” en de kwestie Hisi Ali…

  • ron

    Genezing verwachten van datgene wat God in de schepping gelegd heeft zonder God zelf te erkennen is als het schijnsel van een zaklantaarn willen gebruiken zonder de zaklantaarn er zelf bij te willen hebben.

    Neemt niet weg dat God dingen in mensen/planten/dieren enz. gelegd heeft die goed voor de mens zijn…..

  • azalaia

    Wat een treffende uitspraak, kan niet duidelijker en ik snap het helemaal vanuit jouw optie gezien.

    Groeten van azalaia.

    ron schreef:

    >

    > Genezing verwachten van datgene wat God in de schepping

    > gelegd heeft zonder God zelf te erkennen is als het schijnsel

    > van een zaklantaarn willen gebruiken zonder de zaklantaarn er

    > zelf bij te willen hebben.

    > Neemt niet weg dat God dingen in mensen/planten/dieren enz.

    > gelegd heeft die goed voor de mens zijn…..

  • De Bie

    Eigenlijk is het nogal kortzichtig om financiele elites nu de schuld te gaan geven van alles dat er niet ok is. Zonder hen was je er hoogstwaarschijnlijk niet geweest. Sinds deze dynasties alles regelen is de bevolking exponentieel gegroeid. Dit alles door de door hun gesponsorde industriele revolutie en wetenschappelijke ontwikkelingen. Dit is een probleem waar voor zij nu ook verantwoordelijk zijn en een oplossing moeten vinden. Misschien moet je dit gewoon accepteren en stoppen met het opdoeken van vermiste historische feiten. Psychiatrie is een humaan genocide program want je hoeft er niet aan mee tedoen. Iedereen die dom genoeg is eraan te beginnen heeft niet beter verdiend. Dr. Rath komt me trouwens ook nogal naief voor door te denken dat de UN en WHO echt democratische organen zijn, wat lief.

  • Hyperactief

    Mooi gesproken ron vanuit die visie, maar dat neemt niet weg dat wel of niet geloven niet zal helpen aan de hel op aarde te ontsnappen als er een derde wereldoorlog uitbreekt. Het is bizar dat de opbrengst van de chemische dwangbuis de ondergang van de wereld financieerd. Hoeveel gelovigen lopen er niet rond met psychische problemen en onnatuurlijke middelen, je wil denk ik toch niet beweren dat die hiervan uitgesloten zijn ??? Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Eigenlijk is het nogal kortzichtig om financiele elites nu de schuld te gaan geven van alles dat er niet ok is. Aldus: De Bie.

    Of je begrijpt me verkeerd of je leest niet goed De Bie, vooropgesteld dat de meeste financiële elites GEEN bedreiging zijn voor de wereldvrede. Elites die links en rechts met gevaarlijke mensen zijn verbonden, hebben vaak door hun drukte en weelde en uitgaande van de goedheid van de mens geeneens in de gaten wat er precies gebeurd…

    Zonder hen was je er hoogstwaarschijnlijk niet geweest. Aldus: De Bie.

    Als mijn r.ee.t een oven was geweest, had ik er krentebollen in kunnen bakken, ik ben er nou eenmaal, en zit niet gevangen in mijn eigen hoofd.;)

    Sinds deze dynasties alles regelen is de bevolking exponentieel gegroeid. Dit alles door de door hun gesponsorde industriele revolutie en wetenschappelijke ontwikkelingen. Aldus: De Bie.

    Ten koste van de derde wereldlanden.:(

    Dit is een probleem waar voor zij nu ook verantwoordelijk zijn en een oplossing moeten vinden. Aldus: De Bie.

    Ze zijn niet geïnteresseerd in echte oplossingen, de kassa moet rinkelen, waarbij veel levens vernietigd worden. Olie/ farmaceut en wapenhandel (waarvan de lijntjes bij elkaar uitkomen) hebben baat bij oorlog !!!

    Misschien moet je dit gewoon accepteren en stoppen met het opdoeken van vermiste historische feiten. Aldus: De Bie.

    Wie de historie niet kan, trapt in dezelfde valkuilen, overigens is de mind control in het verleden ingezet, maar nog lang niet afgesloten. Wie in de jaren 30 zag wat er mis was, werd destijds ook voor gek verklaard, maar dat geeft niets, het hoort erbij, en van stoppen kan dan ook geen sprake zijn, net niet als toekijken als iemand verzuipt, dat zit niet in mij.

    Psychiatrie is een humaan genocide program want je hoeft er niet aan mee tedoen. Iedereen die dom genoeg is eraan te beginnen heeft niet beter verdiend. Aldus: De Bie.

    Fout, hier kan iedereen in belanden, en die kans wordt door de nieuwe pleidooi's en knagen aan artikel 11 alleen maar groter, “Siberië” in de polder.;)

    Dr. Rath komt me trouwens ook nogal naief voor door te denken dat de UN en WHO echt democratische organen zijn, wat lief. Aldus: De Bie.

    Behoren te zijn. Hetgeen die geschreven heb, is beslist geen luchtfietserij, die man heeft kennis van zaken en trapt niet zo maar in het wilde weg… Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Kijk De Bie, er is ook elite wat zijn geld goed besteed, om machtsmisbruik en vuiligheid te ontmaskeren. http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2005/5/20/200505_jimmywalter_theorie.html

    Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Hoi Hyper,

    Je schreef: Fout, hier kan iedereen in belanden, en die kans wordt door de nieuwe pleidooi's en knagen aan artikel 11 alleen maar groter, “Siberië” in de polder.

    Even over artikel 11 van de Grondwet, voor zover mijn wetskennis reikt, kan een artikel van de Grondwet dus ook artikel 11, niet geschrapt, veranderd of beknaagd worden. Wel kan er een raamwetje worden gemaakt met wat toevoegingen, uitzonderingen, noem maar op. Maar het artikel zelf, de integeriteit van het lichaam blijft onaangetast. Deze wet kent al gradaties, het begint met dat je niet in iemands zakken mag voelen en eindigd met binnendringen in het lichaam.

    Dat waar jij het in de andere topic over hebt; gedwogen medicaties, lobotomie en andere behandelingen is dus de meest ernstige aantasting van de integeriteit. Dan moet je wel van erg goede huize komen om die wet zomaar te kunnen veranderen want dat zou nog wel verdere consequenties hebben, behalve medische.

    Je hoeft je dus niet direct zorgen te maken.

    Ik kon er niet eerder op reageren, heb een vervelende griep te pakken… :(

    Groetjes Ellen

  • Hyperactief

    Hoi Hyper,

    Je schreef: Fout, hier kan iedereen in belanden, en die kans wordt door de nieuwe pleidooi's en knagen aan artikel 11 alleen maar groter, “Siberië” in de polder. Aldus: Ellen XL.

    Hoi Ellen, met hier kan iedereen in belanden bedoelde ik in de psychiatrie, omdat in de aanbevelingen van het eind rapport van de TBS commissie in het kader van dwangmedicatie gesproken wordt van de wet BOPZ, alsmede de Penitentiaire Beginselenwet en aanverwante regelgeving op elkaar af te stemmen, waarbij men beseft dat het botsen kan met grondwetartikel 11. Zoals je weet kan de BOPZ iedereen treffen.

    Even over artikel 11 van de Grondwet, voor zover mijn wetskennis reikt, kan een artikel van de Grondwet dus ook artikel 11, niet geschrapt, veranderd of beknaagd worden. Wel kan er een raamwetje worden gemaakt met wat toevoegingen, uitzonderingen, noem maar op. Maar het artikel zelf, de integeriteit van het lichaam blijft onaangetast. Aldus: Ellen XL.

    In deze moet ik je even wat bijleren dan, elk artikel in de grondwet kan gewijzigd c.q. aangevuld worden. De procedure hiervoor staat in de grondwet zelf, artikel 137-142. De eerste stap is dat de Tweede Kamer en Eerste Kamer (samen de Staten Generaal) met meerderheid van stemmen een wet overeenkomen voor verandering van de grondwet, na die stemming moet de Tweede Kamer ontbonden worden, de nieuwe Tweede Kamer beslist dan met de niet ontbonden Eerste Kamer over het voorstel tot wijziging die met ten minste tweederde van de stemmen moet worden aangenomen. Normaliter doet men dit vlak voor kamerverkiezingen. Het raamwetje waar jij op doelt zijn de behoudens wetten die de grondwet verder uitwerken en als zodanig zijn benoemd vermoed ik. Maar het kan dus wel.

    Dat waar jij het in de andere topic over hebt; gedwogen medicaties, lobotomie en andere behandelingen is dus de meest ernstige aantasting van de integeriteit. Dan moet je wel van erg goede huize komen om die wet zomaar te kunnen veranderen want dat zou nog wel verdere consequenties hebben, behalve medische.

    Je hoeft je dus niet direct zorgen te maken. Aldus: Ellen XL.

    Ik blijf het scherp in de gaten houden, en maak me gezien de ontwikkelingen op wereldnivo wat al heel lang op de agenda's staat wel degelijk zorgen, en die reden tot zorg is geloof me echt niet overbodig in deze tijd waar in hoog tempo onder valse voorwendsels de burgers fel bestreden rechten kwijtraken.

    Ik kon er niet eerder op reageren, heb een vervelende griep te pakken… :( Aldus: Ellen XL.

    Hmmmmm, ik wist niet dat ik je over internet ook al aan kon steken.:D Beterschap, ik ben gelukkig weer herstellende van die rot griep, dus ik weet wat je doormaakt. Groetjes v Hyperactief:)