Help me!

  • Heidi

    Hallo o.a. hyperactief!

    Ik kom van het prikforum ‘'autisme’' en er was daar iemand die me hier heen verwees.

    Ik zit met een groot probleem!

    Mij oudste zoon is weggelopen en vervolgens ingepikt door jeugdzorg en deze doen er neits aan hem weer huiswaarts te brengen maar gan alleen met mijn ex man inzee het kind bij hem geplaatst te krijgen, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben. Sterker nog ik ben al meer dan 9 jaar bezig het beste qua onderwijs enz.voor mijn zoon te vinden, daar ik al zo lang roep dat er iets aan de hand is!

    Help me!

    Nu wordt ik ook nog eens door het LBIO verplicht gesteld geld te betalen voor zjn verblijf buitens huis. Maar ik mag hem niet zien enz. mag geen kleding met hem kopen. Maar hij gaat elk weekeind naar zijn vader (mijn ex) waar ik hem destijds via de politie heb terug gehaald omdat pa het kind gewoon weg niet naar huis wou brengen!

    Nogmaals wie kan mij helpen mijn kind uit handen van jeugdzorg te krijgen.En wil het kind dan niet bij mij wonen dan kan ik dat toch heuszelf regelen!

  • Hyperactief

    Hoi Heidi, zoals Alkien je inmiddels al gemaild heb, je mag ons rechtstreeks mailen, of via het mailform van mijn web-log onder info. Hier is het off topic, plus dat je ook meer privacy heb. We wachten jou reactie af. Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Beste Heidi, Het is weliswaar Off topic, zoals Hyperactief schrijft, toch zou ik graag nog even een tip willen geven.

    Als ik wat je schrijft lees, krijg ik sterk de indruk dat er gesteggel is met je ex èn dat ze je ook nog voor kosten willen laten opdraaien en dat terwijl jij geen contact met je zoon mag.

    Het beste zou zijn als je een rechtshulpverzekering had, dan kon je zo een advocaat in de arm nemen, dat lijkt me n.l. hard nodig!

    Er van uitgaande dat je geen rechtshulpverzekering hebt kan ik je aanraden gratis contact op te nemen met het juridisch loket www.hetjl.nl en bel ze maandag even telefoon nummer: 0900-8020.

    Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het gauw weer goed komt!

    Groetjes Ellen

  • Dirk.D.

    Beste,

    Aanvulling op Ellen XL, ga dan , na rechtshulp's raadpleging, zogauw mogelijk een kortgeding aanspannen tegen de “uit huis plaatsing” omdat deze manier van werken van de Jeugd hulpverlening, anders mischien een eigen leven gaat leiden..

    De reaktie van de Jeugd hulpverlening is “normaal” omdat er eerst naar de reaktie van het kind wordt gekeken en pas later naar z'n omgeving.

    Als de vader van het kind hierbij een dubieuse rol speeld is dat degene die je moet “aanpakken”, realiseer je ook dat de hulp verleners “in houders” hand zijn tot dat de (kinder)rechter een uitspraak heeft gedaan (crisis opvang)..

    Groet

    Dirk.D.

  • Hyperactief A-P

    TEST !!!