geesten

  • joost

    Ik las net het verhaal over de klachten van een tiener.

    Hij zou geesten zien. zelf vraag ik mij af of dit kan. wat zijn jullie ervaringen? kan iedereen dit? en zo ja hoe ontwikkel je dit?

  • Fred

    Slik een trippie LSD, rook een paar blowtjes, gooi er nog een pilletje bovenop :) en je ziet ze vliegen. :):)

  • azalaia

    Haha, die Fred, maar sommige mensen kunnen inderdaad geesten zien, spoken noemen we dit in de volkmond, dit zijn vaak flauwe gedaantes van overledenen die zich goed of slecht aan je willen presenteren.

    Dit klinkt natuurlijk volkomen belachelijk voor mensen die dit soort dingen in twijfel trekken, maar degenen die dit doen, moeten dan ook maar bewijzen dat ze gelijk hebben in hun twijfel en met het bewijsbare tegendeel komen.

    het is net zoiets als geloven in God of in engelen of in de duivel….

    Ik vermoed dat ze bestaan, alleen IK zie ze niet.

    Groeten van azalaia.

    Fred schreef:

    >

    >

    > Slik een trippie LSD, rook een paar blowtjes, gooi er nog een

    > pilletje bovenop :) en je ziet ze vliegen. :):)

  • ron

    Een van de redenen dat mensen nooit controle over eigen leven zullen krijgen is de aanwezigheid van machten en krachten in dit leven. Er kontakt mee krijgen is makkelijker dan er geen kontakt mee hebben.

    Moeilijker is om deze kontakten bewust te worden (te ontmaskeren) en ook gevaarlijk als je niet veilig bent onder de bescherming van Jezus Christus.

    Het geestelijke trekt mensen aan omdat de mens nieuwsschierig is en altijd op zoek naar vulling.

    Mensen hebben daarbij het geloof dat zij controle (zouden kunnen) hebben over (zgn) gaven die zij menen te hebben. Dit is een leugen.

    Deze gaven zijn geen bezit maar kunnen je wel tot bezit maken van de geestelijke wereld. Je kunt lang denken grip te hebben op de geestelijke dingen maar op een bepaald moment zal blijken dat het jou in de grip heeft.

    Je vrijheid zal meer en meer beperkt worden.

    Dit is de bedoeling van de geestelijke wereld buiten God.

    Terwijl God de mensen vrijheid wil bieden bied de andere kant mensen een schijnvrijheid.

    De leugen regeert aan die kant. Een schijnwerkelijk word als waarheid getoond.

    Het lijkt of jij macht hebt.

    Maar in werkelijk ben je machteloos.

    Meer over deze wereld is te lezen op:

    http://www.solcon.nl/langeveld/keerpunt/index-fr.htm

    Het zijn verhalen van ervaringsdeskundigen.

  • DRE

    “Mensen hebben daarbij het geloof dat zij controle (zouden kunnen) hebben over (zgn) gaven die zij menen te hebben. Dit is een leugen.”

    Krasse opmerking Ron, zeker als je niets over dit onderwerp weet en alleen anderen hun mening lees.

    Hoe weet jij of je met een geest of een engel te doen hebt? Of bestaan engelen niet?? Of wel?? Ervaring of alleen naspraak.?

    Pas je op dat je “het boek” niet te serieus neemt. Er is zoveel in gesjoemeld in de eerste 600 jaar dat je het echt met een korreltje zout moet nemen.

  • Hummie

    Het is voor velen zeker mogelijk geesten te zien en/of contact hiermee te hebben.

    Het wemelt van de dolende geesten op aarde.

    Dit zijn vooral mensen die zijn overleden, maar daar zelf geen weet van hebben.

    Hummie :)

  • De Bie

    Geesten zien? Tv generatie spiritualiteit. Als je goed oefend kun je geesten ook horen, ruiken, proeven en voelen. Wat bedoel je trouwens met geesten?