Hmmm, ik dacht het “in general” te doen, je gaat het nu persoonlijk maken, je gaat de schoen passen dus.
Jammer dat je niet begrijpt (of juist wel want je voelt je aangesproken) dat het juist jouw naam is die elke pagina volschrijft, dat hoef ik toch niet allemaal te lezen. Als ik er voorbij zap blijft er weinig anders over want jij voert de boventoon. Mijns inziens ben je met een lief egootje deze site aan het verknallen.
Eerlijk gezecht vind ik het vrij vermoeiend om het kaf van het koren te scheiden. Wie zecht dat het om het onderwerp opzij gaat, helemaal niet, het gaat om alles wat er zo de laatste tijd gepoost word.
“in plaats van dat je eens stilstaat bij de topic”
Lieve A lees es goed wat je neer schrijft, persoonlijk vind ik dit arrogant als je mij gaat aanwijzen wat ik zou kunnen doen, daar heb ik geen A bij nodig. Als jij nou es open stond en leest waar ik op doel inplaats van zo te antwoorden.
Ik ben zes jaar moderator van een heel andere site en daar was ook opeens iemand die wel tien topics per dag bedacht, de site ging bijna dood want opeens hadden velen andere vaste leden geen zin meer op ook te poosten en te reageren behalve een handje prikkers die zowieso op alles reageren.
Heb jij zoveel vrije tijd? Ga me niet zeggen dat jij moderator bent geworden want dan ben je bezig met zelf moord.