Verderop spelen .................

  • DRE

    Jongens en meisjes, ik ga even verderop spelen, dit begint teveel op een chat site te lijken van een handvol prikkers die balletjes opgooien. Zomaar elke keer een onderwerpje bedenken en in de groep gooien maakt het te oppervlakkig, voor mij dus.

    Bedankt, het was me een genoegen met u kennis te hebben mogen maken.

  • Fred

    DRE schreef:

    Zomaar elke keer een onderwerpje bedenken en in de groep gooien maakt het te oppervlakkig, voor mij dus.

    ———————————————

    Je toon en toevoegingen zijn voor mij ook echt aanleiding om te veronderstellen met een intellectueel te doen te hebben. :);)

  • azalaia

    Hoi Dre, in plaats van dat je eens stilstaat bij de topic Opzij gaan, wat nu de onderliggende psychologie is dat vrouwen over het algemeen opzij gaan voor mannen, ga jij gewoon een deur verder. Lekker makkelijk toch…..:D

    Dat er naar jouw idee niet intellectureel genoeg op wordt gereageerd, zou JIJ dus kunnen compenseren door dat juist wèl te doen, en wie weet wat een leuke discussie er dan op gang komt, maar daar is het nu te laat voor…. ;):D

    Ik hoop dat je vindt wat je zoekt.

    Groeten van azalaia.

    DRE schreef:

    >

    > Jongens en meisjes, ik ga even verderop spelen, dit begint

    > teveel op een chat site te lijken van een handvol prikkers

    > die balletjes opgooien. Zomaar elke keer een onderwerpje

    > bedenken en in de groep gooien maakt het te oppervlakkig,

    > voor mij dus.

    >

    > Bedankt, het was me een genoegen met u kennis te hebben mogen

    > maken.

  • azalaia

    :D:D:D;)

    Groeten van azalaia.

    Fred schreef:

    >

    > DRE schreef:

    >

    > Zomaar elke keer een onderwerpje bedenken en in de groep

    > gooien maakt het te oppervlakkig, voor mij dus.

    > ———————————————

    > Je toon en toevoegingen zijn voor mij ook echt aanleiding om

    > te veronderstellen met een intellectueel te doen te hebben.

    > :);)

  • DRE

    Ha die Fred, Ik heb mezelf nooit als interlectueel gezien maar als een normaal volwassen mens (roept u maar) dat even straight neerlegt wat waarschijnlijk meerdere mensen ook zien. De druppel was dus waar ene A… zichzelf bleef antwoorden ad nauseum. Wakker blijven jongens, kwaliteit rent achteruit…. Oh ja, schiet de messenger maar, waarom niet :)

  • DRE

    Hmmm, ik dacht het “in general” te doen, je gaat het nu persoonlijk maken, je gaat de schoen passen dus.

    Jammer dat je niet begrijpt (of juist wel want je voelt je aangesproken) dat het juist jouw naam is die elke pagina volschrijft, dat hoef ik toch niet allemaal te lezen. Als ik er voorbij zap blijft er weinig anders over want jij voert de boventoon. Mijns inziens ben je met een lief egootje deze site aan het verknallen.

    Eerlijk gezecht vind ik het vrij vermoeiend om het kaf van het koren te scheiden. Wie zecht dat het om het onderwerp opzij gaat, helemaal niet, het gaat om alles wat er zo de laatste tijd gepoost word.

    “in plaats van dat je eens stilstaat bij de topic”

    Lieve A lees es goed wat je neer schrijft, persoonlijk vind ik dit arrogant als je mij gaat aanwijzen wat ik zou kunnen doen, daar heb ik geen A bij nodig. Als jij nou es open stond en leest waar ik op doel inplaats van zo te antwoorden.

    Ik ben zes jaar moderator van een heel andere site en daar was ook opeens iemand die wel tien topics per dag bedacht, de site ging bijna dood want opeens hadden velen andere vaste leden geen zin meer op ook te poosten en te reageren behalve een handje prikkers die zowieso op alles reageren.

    Heb jij zoveel vrije tijd? Ga me niet zeggen dat jij moderator bent geworden want dan ben je bezig met zelf moord.

  • Fred

    Dit klinkt al anders. :) Ik vind de kwaliteit over het algemeen prima.

    Maar goed, bovenstaande is bij deze ff ter kennisneming aangenomen.

  • azalaia

    DRE…… wat zal het voor jou dan een hele grote opluchting zijn dat ik er 2 weken tussenuit ga vanaf morgen en ik ben benieuwd of je dan nog net zo negatief denkt over dit prikbord dat IK kennelijk aan het verknallen ben. Bepaal jij dit soms….??????

    Maar……als er nog meer mensen zijn die het helemaal eens zijn met DRE, dan blijf ik wel weg hoor, geen enkel probleem, ik heb nog zat andere bezigheden die w.s. nog wel wat leuker zijn dan het gezever van ene DRE aan te moeten horen.

    \

    Ik ben er niet meer vanaf morgen, dus heerlijk toch…..geniet er maar van :D:D:D

    Groeten van azalaia.

  • azalaia

    DRE schreef:

    Heb jij zoveel vrije tijd? Ga me niet zeggen dat jij

    moderator bent geworden want dan ben je bezig met zelf moord.

    —————————————————————————————————–

    IK BEN BEZIG MET ZELFMOORD ????????

    Hele rare opmerking van jouw, open eens een topic hierover:

    “Als azalaia moderator is geworden van dit prikbord, dan is ze bezig met zelfmoord”.

    Hahaha, wat een mop, ook een manier om er een eind aan te maken door gewoon moderator worden :D:D:D

    Groeten van azalaia.

  • DRE

    Op een dag als je wat grooter bent gegroeid begrijp je mischien wat ik bedoel zonder gepiqueert te worden. Prettige vankantie, alleen niet zo blijven kleppen hoor.;)