In mijn belevenis is het leven een grote wonder. Daarom ben ik zo blij daarmee. Ik hoef niet vaak te reizen, ik ben tevreden met mijn lokale omgeving.
>Zeg en doe jij iets voor de kost of zien werkgevers het niet zo zitten dat je overal zo lang over doet?
Ik ben gedwongen om te werken, anders zou ik niet klunen overleven in deze bizarre maatschappij. Toch probeer ik altijd iets ver van de “young and successfull†te doen. In mijn vak ben ik goed zo mijn traagheid wordt getolereerd Trouwens, op het werk, juist omdat ik langzaam en zonder ambities. Wensen en verwachtingen werk ben ik sneller met de oplossingen dan de andere werknemers.
Ook in mijn belevenis zijn mensen gefrustreerd omdat het door de economie zo moet. Zo is het het beste voor de economie. Hoe meer belevenissen, vakanties, geld, ipads. ezv hoe meer weekend stress, zware depressies, droge vagina’s impotentie ezv.
Dat mensen zichzelf niet kunnen amuseren vind ik een grote teken van de passiviteit. Ik weet dat niet iedereen de glijmiddelen moet gebruiken maar als het voor Etos betaalbaar is geworden om ze massaal te verkopen dan is er zeker sprake van een soort epidemie.
Wat de snelwegen betreft, soms gebruik ik ze, maar zo minder mogelijk. Ik heb bewust geen auto.
In he leven wil ik maar leven en gebieten als het kan. Het vervelen vind ik een grote teken van het infantiel gedrag.