ZOnder agenda

• Marko

Als ik kijk naar de haast die mensen hebben, naar de stress op het werkplaats, naar de advertenties (Etos) voor vaginale glijmiddelen omdat ze niet meer normaal kunnen vrijen concludeer ik altijd dat wij in een zieke maatschappij leven.

Maar willen de mensen het langzamer leven ? Ik leef heel traag, ik vermijd de stress en ambities. Ook weet dat het zo goed is, ik voel dat.

Maar, zou ik iets meer kunnen doen? Wilt er iemand leren hoe je zonder agenda kan leven?

• Ellen XL

Jeetje Marko!

Waarom zo traag?

Gebruik je geen suiker (dat je hersens langzaam gaan) of juist heel veel weed?

Ik kan best zonder agenda omdat ik alles wat ik doen moet kan onthouden, dat is niet zo moeilijk, gewoon een questie van geheugentraining.

Bovendien, probeer ik mijn bezigheden simpel te houden als ik niets hoef te doen, dan doe ik weer lekker rustig.

Niet iedereen heeft glijmiddel van Etos nodig, of ze moeten het in hun haar smeren.

Zeg en doe jij iets voor de kost of zien werkgevers het niet zo zitten dat je overal zo lang over doet? Je zou natuurlijk iets kunnen doen wat heel langzaam gaat.

Was even benieuwd, niet om je af te zeiken hoor… gewoon benieuwd hoe jouw wereldbeeld er uit ziet.

In ieder geval, je hebt me echt geïnspireerd, ik zie het helemaal voor me. Vertel er nog wat meer over als je wilt, b.v. of je ook in een auto op de snelweg rijdt en zo.

Groetjes van Ellen

• Marko

In mijn belevenis is het leven een grote wonder. Daarom ben ik zo blij daarmee. Ik hoef niet vaak te reizen, ik ben tevreden met mijn lokale omgeving.

>Zeg en doe jij iets voor de kost of zien werkgevers het niet zo zitten dat je overal zo lang over doet?

Ik ben gedwongen om te werken, anders zou ik niet klunen overleven in deze bizarre maatschappij. Toch probeer ik altijd iets ver van de “young and successfull” te doen. In mijn vak ben ik goed zo mijn traagheid wordt getolereerd Trouwens, op het werk, juist omdat ik langzaam en zonder ambities. Wensen en verwachtingen werk ben ik sneller met de oplossingen dan de andere werknemers.

Ook in mijn belevenis zijn mensen gefrustreerd omdat het door de economie zo moet. Zo is het het beste voor de economie. Hoe meer belevenissen, vakanties, geld, ipads. ezv hoe meer weekend stress, zware depressies, droge vagina’s impotentie ezv.

Dat mensen zichzelf niet kunnen amuseren vind ik een grote teken van de passiviteit. Ik weet dat niet iedereen de glijmiddelen moet gebruiken maar als het voor Etos betaalbaar is geworden om ze massaal te verkopen dan is er zeker sprake van een soort epidemie.

Wat de snelwegen betreft, soms gebruik ik ze, maar zo minder mogelijk. Ik heb bewust geen auto.

In he leven wil ik maar leven en gebieten als het kan. Het vervelen vind ik een grote teken van het infantiel gedrag.

• Fred

Film aanrader. Filofax.

• Ellen XL

droge vagina’s impotentie Aldus Marko

Wat ik niet zo goed begrijp is dat mensen met droge vagina's en/of impotentie zo nodig s.e.x moeten hebben. Als dat hebt en je lichaam zegt nee, waarom niet zalig niets doen? Volgens mij krijg je dus stress van tegen de stroom inzwemmen.

Aan de andere kant heb ik ook mensen gekend die zich, omdat ze niks beters weten de hele dag liggen af te trrrr…….ken. En maar klagen als ze RSI krijgen.

Vervelen vind ik, ook al verveel ik mezelf niet, geen infantiel gedrag.

Je weet even niet wat je gaat doen, dat is toch niet zo erg?

Dus je voelt je gedwongen om te werken, jammer! Het zou fijner zijn als je het leuk vond.

Eerlijk gezegd kwam ik er na enig nadenken achter dat ik over het algemeen niet zo snel hoef te werken, ik kan uitgebreid de tijd nemen, behalve als er één met een hartaanval ligt, dan moet ik even opschieten met reanimeren.

Niemand vindt het fijn als ik dan eerst een half uurtje achter mijn oor sta te krabben.

Groetjes Ellen

• De Bie

Een droge vagina is een geschenk van god. Wees blij dat er eindelijk een einde gekomen is aan dat geglij (impo idem dito). Die snelligheid en meer moderne levensfilosofien leven trouwens bijna niemand na (alleen cokeneuzen), omdat dat natuurlijk niet kan 24 x 7. Het is wel de basis waarom velen zoals bella niet begrijpen dat ze niet altijd in een happymood kunnen zijn en daar nu echt een probleem mee hebben. En wel daarom: om dat niemand haar ooit verteld heeft dat na iedere up een down komt, ze snapt er niets van. Zoiets gaat me dan wel weer aan het hart en denk ik ach klein lief meisje.

• Marko

>één met een hartaanval ligt, dan moet ik even opschieten met

>reanimeren.

dat is wel een reden voor snelheid. in de andere 99% gevallen is dat alleen de economie die nog efficienter moet draaien, de profijt van je baas

• Marko

>één met een hartaanval ligt, dan moet ik even opschieten met

>reanimeren.

dat is wel een reden voor snelheid. in de andere 99% gevallen is dat alleen de economie die nog efficienter moet draaien, de profijt van je baas

• azalaia

Hoi Marko, ik leef in mijn eigen tempo, dat is de ene keer snel, de andere keer wat rustiger aan, net hoe het uitkomt en hoe ik mij voel. Belangrijk is dat je je niet mee laat sleuren met de massa.

Dit even terzijde: wat heb jij tegen de reclame voor glijmiddelen, en wat heeft dit te maken met dat men anders niet meer normaal zou kunnen vrijen?

Dat we in een zieke maatschappij leven komt toch niet door dit soort dingen????????

Het lijkt wel of jij de snelheid van een slak hebt overgenomen. Als dat zo is dan leef je wel een beetje buiten de werkelijkheid.

Haast hebben kan ook iemand leven redden, b.v. een ambulance op weg naar een spoedgeval. Veronderstel dat die ambulance mensen denken van ach, we gaan er eens stressloos op ons gemak naar toe rijden en dan zien we wel of die persoon nog in leven is…….. :D:D:D;););)

Ik heb ook geen agenda, want die zit in mijn hoofd, kan ik die niet verliezen ook…..:D

Groeten van azalaia en een relax dagje gewenst.

• azalaia

De Bie schreef:

Een droge vagina is een geschenk van god. Aldus De Bie….

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Vertel eens De Bie, wat is nog meer een geschenk van god dan een droge vagina………..iets tegenovergesteld bijvoorbeeld???

Dan is dat toch mooi in evenwicht…..god heeft voor alles een oplossing….;) toch……

Groeten van azalaia.