ex vriendje

• sammie

hey hallo ik ben hier nieuw en wil me verhaal met jullie delen

het is uit met me vriend

na 3maanden want hij heeft me geslagen

en het is nu uit en hij smste me de hele dag en zegt dat ie van me houd

weet echt niet goed wat ik moet doen HELP

ik kan echt niet bij hem terug gaan want straks lig ik in het ziekenhuis

• sunny

Niet op die smsjes ingaan??

Ander mobieltje gebruiken??

• sammie

ja ik zal het doen morgen neem ik een ander nummer maar weetje wat ik me dan echt afvraag meent ie het allemaal want mis hem wel en me moeder zegt eens slaan blijft staan hij heeft ze ex ook geslagen enz

maar tis moeilijk omdat je om iemand geeft maar heb gehoord via via

dat ie weer met andre meiden bezig is en dat doet me pijn

voel me zo alleen en verdrietig ondanks het zo een vreslijk iemand is

• Fred

Om te beginnen nog ff vol houden.

De deskundigen zijn waarschijnlijk nog ff voetballen aan het kijken.

Maar tegen morgenmiddag heb je zoveel reacties dat je niet eens meer aan je vriendje kan denken. :):)

Overigens geef je al antwoord op je eigen vraag. Ik kan echt niet bij hem terug gaan.

Mijn advies : eerst ff laten bekoelen, geen contact, en als je er overmorgen nog zo over denkt, vriendelijk maar kordaat afwijzen.

Groet en sterkte,

Fred.

• sammie

heey ja ff volhouden dankje hihi..

ja tis moeilijk ben zo gevoelig als het om een relatie gaat en dan is het maar heel kort 3maanden maar maar ik had nog wat gestuurd en uitgelegd op sunny der bericht moet je maar ff lezen

maar weet via via dat ie weer bezig is met andere meiden en dat doet me zo'n pijn meer kwaad eigenlijk dan heb ik zoiets van doet het je allemaal niks dan hoe je tegen me gedaan heb en dat je me geslagen hebt!alsof ik een ding ben hij is ook zo bezitterig en jarloer niet normaal ik gaf alles voor hem op zodat hij zich niet rot hoefde tevoelen

maar bedankt voor je reactie

ik doe me bst a; heb ik veel verdriet

• Birmaantje

Hoi,

Niet reageren op sms-jes. Nu zal hij je plat sms-en, maar hoe langer jij vol houdt om niet te reageren zal het wel indutten en overgaan.

Slaan??? Absoluut niet tolereren en gelijk een punt achter zetten.

Slaan is een teken van onmacht dat hij het waarschijnlijk niet met woorden van je kan winnen of hij wil je koste wat het kost in een rol duwen die jij niet wil.

Groet,

Birmaantje

• azalaia

Hoi, deze ´´deskundige´´ eh….volgens Fred……., heeft voetbal gekeken en ik zou zeggen: vergeet die vent zo snel mogelijk en ga door met je leven.

Nergens meer op reageren en als hij je lastig blijft vallen de politie bellen.

Een man die slaat is jou niet waard.

En maak jezelf niks wijs dat je nog van hem houdt.

Veel sterkte en laat nog iets van je horen.

Groeten van azalaia.

• Tineke

o ik kan me zo voorstellen dat je je rot voelt dat het uit is,

ondanks dat ie je geslagen heeft,..

en dan rotzooit ie ook nog eens met andere meiden,..

gatver wat zal jij je afgewezen voelen!

maar je moet hier doorheen,en dan klinkt heel goedkoop als je er midden in zit,

maar het is de enige oplossing,

want een vriend die jou niet met respect heeft behandeld verdient jou niet!….

ik zou zeggen,hoe moeilijk ook,nergens op reageren!

jouw verdriet slijt heus wel,ook al kun je je dat nu niet voorstellen……….

heel veel sterkte!

• sammie

heey bedankt allemaal voor jullie reacties

ik heb toen ik wakker werdt nog smsjes gehad maar niet terug gestuurd!

tis wel moeilijk en neem vanaf vandaag een ander nummer

dus dan kan ie ook niks meer

en van dat slaan is omdat als alles niet naar zijn zin gaat en niet in zijn straatje komt nou dan heb ik het gedaan hoor!!en kan je na gaan die gozer is pas20!!

ik hoop dat alles slijt me gevoel nu heb ik echt zo iest van OOH IK MOET ,ME WEER ROT EN VERDRIETIG VOELEN terwijl hij zich niet eens zo om mij bekommerd!maar die gedacht van wat zal ie aan het doen zijn vandaag enz

weet niett of jullie dat ook kenne maar dan vreet aan me ik maak me tedruk om hem en hoe hij zich voelt en das het rotte der van!maar ik zal me best doen en heel veel afleiding zoeken maar soms wilt het ff niet lukken

• sunny

Zoek je vriendinnen weer op en ga wat leuks doen.

Er zijn genoeg aardige jongens.