UFO

• Anoniem

Vanavond reed ik langs de snelweg, op het fietspad wel te verstaan, het was vreemd stil, alsof er buiten mij geen ander leven meer op deze planeet aanwezig was, plotseling hoorde ik een steeds sterker worden geruis, ik zag een stipje in de lucht verschijnen dat langzaam groter werd, gefascineerd bleef ik staan kijken, het kwam steeds dichterbij en het bleek een Jumbojet te zijn, ik dacht nog, wat doet die hier, want ze mogen hier helemaal niet vliegen, maar hij kwam steeds dichterbij en dichterbij, ik realiseerde mij dat de Jumbojet begon te dalen, ik zag ,m op de snelweg landen, hij stopte vlak voor mij, ik dacht nog, niks aan de hand, staat zeker zonder benzine, maar toen stapten er een dozijn groene rare ventjes uit met allerlei sprieten op hun hoofd, ik dacht, dit kan helemaal niet, buitenaardse wezens verplaatsen zich meestal in ronde vliegende schotels, althans naar horen zeggen, :)

maar goed, er kwam er 1 naar mij toe en vroeg beleefd in vloeiend nederlands of ik even in Jumbojet wilde stappen, nou vooruit dan maar dacht ik, eenmaal binnen vroegen ze of ik wilde meewerken aan een onderzoekje op de planeet Linobar in het melkwegstelsel Briobka, ik zei ze dat ik morgen een afspraak heb met de tandarts, dat was geen probleem want we zouden binnen een uurtje of 2 weer terug zijn, dus we vlogen met een snelheid van 38.000 lichtjaar per seconde door het universum, ik vulde daar een paar formuliertjes in en ze brachten me netjes terug, toen ik thuis kwam vondt ik het toch vreemd, ik dacht dat er geen aliens bestonden, en begon me af te vragen of ik het wel echt gebeurd was, ik dacht, laat ik nou maar eens een topic plaatsen op het psychologieprikbord want daar zijn vast wel mensen die mij er meer over kunnen vertellen, :)

• private shrink

Daar had ik graag bij willen zijn.

Wat een geluk dat ze nederlands spraken. Hebben ze je nog iets over zichzelf verteld ?

Ben je het zonnestels uit geweest tijdens het ritje ? Hoe zag het er daar uit ?

• Anoniem

private shrink schreef:

>

> Daar had ik graag bij willen zijn.

Ja, ik denk dat ik mij maar opportunistisch op zal stellen. :) De meeste mensen komen niet verder dan Spanje.

> Wat een geluk dat ze nederlands spraken. Hebben ze je nog

> iets over zichzelf verteld ?

Nou, je het zegt. :)

> Ben je het zonnestels uit geweest tijdens het ritje ? Hoe zag

> het er daar uit ?

Onbeschrijfelijk. :)

• azalaia

Haha, mooi verhaal, je hebt een levendige fantasie, dit hoort thuis op het sprookjesverhalenprikbord :D;)

Groeten van azalaia.

Anoniem schreef:

ik dacht,

> laat ik nou maar eens een topic plaatsen op het

> psychologieprikbord want daar zijn vast wel mensen die mij er

> meer over kunnen vertellen, :)

• Ellen XL

Nou vooruit dan, zal ik jullie mee laten genieten van mijn UFO ervaring.

Zelf voel ik ook wel de behoefte mensen hierin te laten delen :D

Ik had hem al eens ergens op een “sprookjesprikbord” geplaatst, dus kon hem zo kopieëren.

Daar komt ie:

Ellen XL

Geplaatst: Za Jun 10, 2006 12:04 am

Onderwerp: Grote Ufo vol toeristen uit het universum

Het zal een jaar of 10 geleden zijn, ik woonde 9 hoog in een flat aan de Lassuslaan in Zwolle.

Ik vond tot die bewuste avond alle verhalen over ufo's flauwe kul.

Toen ik om 9 uur s'avonds uit het raam keek zag ik een grote elipsvormige ufo boven de Gombertstraat hangen ter hoogte van de 4de etage. De ufo had een doorsnede van ongeveer 50 meter en zag er uit als een echte schotel, in het midden zat een rand om de ufo heen. Boven de rand waren raampjes en achter de raampjes zag ik veel “personen” zitten. Rondom de rand zaten groene lichtjes en de schotel leek van een grijzig metaal. Op de één of andere manier zag het er wel gezellig uit.

De schotel hing doodstil boven de Gombertstraat, het leek of ze de boel aan het observeren waren. De personen achter de raampjes van de ufo bleven erg stil zitten, ze leken in afwachting van wat komen zou. Zelf kon ik me moelijk voorstellen wat er dan zo interessant was aan een nieuwbouwwijk met flats. Wellicht had men belangstelling voor auto's en TV kijkende mensen.

Die ufo bleef vrij lang hangen en ik bleef vrij lang kijken.

Tot ik me op een gegeven moment realiseerde dat ik die ufo kon zien als ik hem wou zien.

Daarna heb ik die ufo bewust ‘uitgezet’ toen lostte hij ook op in het niets.

Het was nog niet laat op de avond, er ontstond geen oploopje onder de ufo, blijkbaar waren er dus geen andere mensen die hem wilden zien.

Ik denk dan; ze mogen mij gerust voor gek verklaren, ik heb gewoon die ufo gezien. Sterker nog, ik weet zelfs hoe het werkt!

Ik wil hier nog aan toevoegen dat de wetenschap de laatste tijd steeds meer tekenen van leven ontdekt op andere planeten, zelfs in ons eigen zonnestelsel. Degene die verklaarde dat de wereld rond was i.p.v. plat werd toch ook voor gek verklaard?

Kortom, ufo's bestaan gewoon!

Groetjes Ellen

• Anoniem

Ik wist het wel. Alleen die van mij vlogen in een Jumbojet, ik vermoed dat ze zich tegenwoordig beter weten te camoufleren. Zo,n schotel valt gelijk zo op. :)

Een nieuwbouwflat zal voor die Aliens best wel interessant zijn, ik keek er ook van op hoe hun woonden. De planeet zelf leek van een soort glas dat door de schittering van 2 zonnen, steeds van kleur veranderende. Ik denk dat het te scherp voor hun ogen is. Daarom woonden ze in een soort spiraalvormige torenflats, hoog boven de grond. Ik weet niet of je bekend met de kunst van Escher, maar daar leek het ongeveer op. Hele vreemde gebouwen. Het waren ook hele vreemde ventjes.

Maar wel heel vriendelijk. Gastvrij waren ze overigens niet want ik zei dat ik een beetje overspannen was en graag een paar weken op Linobar tot rust zou willen komen. Die afspraak met de tandarts had dan maar moeten wachten, en misschien hadden ze die daar ook wel. Maar dat mocht niet. Ik vroeg ook nog om een telefoonnummer, zo dat ik ze nog eens een keer kon bellen. Maar ook daar wilden ze niks van weten. Ik vraag me nog steeds af wat ze nou met mij moesten, zo interessant ben ik ook weer niet, vindt ik zelf, maar dat zal altijd wel een raadsel blijven. :)

• private shrink

Je bent hier wel anoniem, maar voor hen ben je zo bijzonder dat ze al die moeite doen om je een vragenlijstje te laten invullen.

Een uitverkorene.

• Anoniem

Tja, het is wat, hey. Dat vragenlijstje ging overigens over het koopgedrag van de gemiddelde nederlander. Dat vond ik echt vreemd. Ik heb overal stickers “geen ongewenste reclame” en “aan de deur wordt niet gekocht”. Ik begrijp nu wel waarom ze bij Ellen XL boven de flat hingen. :):) Misschien komt het omdat ze meelezen op dit prikbord en inmiddels al weten hoe jullie over koopverslaving denken, en van mij nog niet. :):)

• Ellen XL

Daar zit wel wat in, ik was indertijd behoorlijk koopverslaafd (10 jaar geleden)

Lijstjes over mijn koopgedrag vul ik niet meer in, dan krijg ik aan één stuk door telefoontjes over mijn pensioen, kredieten, hypoteken, goede doelen, aanbiedingen van bladen, boekenclubs, cosmetica en zonvakantie's.

Die lui van het call-center lijken ook wel aliens; “slreek ik met me-vrou E de Groot?” Ik: ja dat zeg ik toch net, Ellen de Groot. “Goedeennaaaavond me vrou De Groot, U sprkt met Anko van de lulkutje verzekeringen, kummt het gelegen dat ik u even bellll?” Ik: nee echnie me eten brandt aan. “Sjal ku een andre x nogeris ergn?”

Even een andere vraag; gedroegen die aliens van jou zich ook zo rustig?

• Ellen XL

Ik wist het wel. Alleen die van mij vlogen in een Jumbojet, ik vermoed dat ze zich tegenwoordig beter weten te camoufleren. Zo,n schotel valt gelijk zo op.

Ja, bij mijn weten kunnen ze net zo goed in een Jumbojet vliegen

Een nieuwbouwflat zal voor die Aliens best wel interessant zijn, ik keek er ook van op hoe hun woonden. De planeet zelf leek van een soort glas dat door de schittering van 2 zonnen, steeds van kleur veranderende. Ik denk dat het te scherp voor hun ogen is. Daarom woonden ze in een soort spiraalvormige torenflats, hoog boven de grond.

Het zal wel rustig voor ze over komen als alles bij hun zo blikkert. De wijk waarin het plaatsvond lijkt erg op Utrecht Overvecht of de Bijlmer in Amsterdam, je weet wel allemaal gedempte grijze en lichtbruine kleuren. Alles ordelijk op een rij:)

Ik heb het vermoeden dat ze jou onderzocht hebben omdat ze zich afvroegen hoe het kan dat wij zo druk (overspannen zeg je) zijn in zo'n rustige omgeving, terwijl het omgekeerde bij hun is. Die wijk vond ik ook niet interessant en jij vind je zelf niet zo interessant, blijkbaar zien zij er wel wat in…

Trouwens wat die telefoon betreft, hadden ze wel telefoons? Volgens mij communiceren ze daar op een andere manier. Anders konden ze ook niet van die snelheden bereiken met hun Jumbo. Zoals ik in mijn stukje schreef, ik weet hoe dat zit, ik heb dat toen meegekregen. Alleen sindsdien ben ik ook wat alienachtig :D Zou het kunnen dat dit bij jou ook het geval is?

Vond jij die buitenaardsen ook zo rustig? Ik vond ze echt onaards kalm!

:D:D:D