Hoi Pammie,
Eerst haalde ik de 5 punten regelmatig te voorschijn, ik nam ze ook mee naar mijn werk. Gisteren heb ik het briefje opgezocht want ik weet het inmiddels uit mijn hoofd. Ik sta er nog steeds achter.
Van te voren de dag “bestellen” dat doe ik elke ochtend sinds ruim een half jaar.
Ik denk dan b.v. "ik ben mooi op tijd op mijn werk, mijn collega's doen hartstikke aardig tegen mij, de werkdag is probleemloos en gaat snel voorbij, daarna ga ik lekker de planten verpotten, oh wat bloeien ze toch mooi! Die te hoge rekening heb ik na dat telefoontje snel rechtgezet en ik heb nog een heel leuke ontmoeting. Dan werk ik min of meer mijn lijstje af, stel vast dat dit een fantastische dag is en dat ik een geliefd kind van het universum ben en dat ik hoop deze dag ook iets goeds voor anderen te mogen betekenen. Dan gooi ik de dekens van mij af, ik heb er zin in!
Het is vanaf dat ik hiermee begon, steeds beter met mij gegaan in alle opzichten waarvan ik dat graag gewild had.
Ik heb bijvoorbeeld de indruk dat ik veel meer gewaardeerd word op mijn werk, mensen willen mij helpen als dat nodig is, problemen zijn snel opgelost en mijn gezondheid is met sprongen vooruit gegaan.
Soms gaat het ook niet goed, laatst kreeg ik zo maar een grote bek van een “vriendin”, toen ik haar opbelde (ik wou met een cadeautje voor haar en haar zoontje langs komen) ik dacht toen “misschien moet ik toch eens andere vrienden zoeken”.
Ik denk dat als iets niet goed gaat, het een soort (God-)correctie is omdat er iets veranderd moet worden zodat je op de voor jou juiste plaats beland.
Dus ook als het niet goed gaat, gaat het toch goed
Ik hoop en denk echt dat het voor jou ook werkt.
Het kan zijn dat je op een gegeven moment één of meer punten wilt veranderen omdat je invalt dat iets voor jou belangrijker is dan voor mij, doe gerust hoor!
Vertrouw ook maar op je zelf, volgens mij komt het hoe dan ook, helemaal goed.
Liefs Ellen