Oppervlakkigheid

• azalaia

Hoi Fred, en wat zal je volgende telefoontje worden over een tijdje als de batterij van deze is uitgeput ????

Wedden dat dit een luxere is? En weet je waarom ik dit denk?

Op een gegeven moment is er geen gewoon toestelletje meer te krijgen, zijn het allemaal gadges en dan ben je over de streep omdat je geen keus meer had een doodgewoontje aan te schaffen.

Tip: benqsiemens S68, bekijk de benqsiemens site maar eens en bekijk de videopresentatie om je vingers bij af te likken haha en nog goedkoop ook in vergelijking tot de meeste andere nieuwe uit 2006.

Sorry voor de reclame die ik hier maak, ik heb hem zelf (nog) niet.

Groeten van azalaia.

• Fred

azalaia schreef:

>

> Hoi Fred, en wat zal je volgende telefoontje worden over een

> tijdje als de batterij van deze is uitgeput ????

> Wedden dat dit een luxere is? En weet je waarom ik dit denk?

> Op een gegeven moment is er geen gewoon toestelletje meer te

> krijgen, zijn het allemaal gadges en dan ben je over de

> streep omdat je geen keus meer had een doodgewoontje aan te

> schaffen.

In dat geval probeer ik nog de voor mij zo functioneel mogelijke aan te schaffen.

> Tip: benqsiemens S68, bekijk de benqsiemens site maar eens

> en bekijk de videopresentatie om je vingers bij af te likken

> haha en nog goedkoop ook in vergelijking tot de meeste andere

> nieuwe uit 2006.

Ik ben zo,n type dat doorgaars bij hetzelfde merk blijft, dus het zal wel weer een Nokia worden.

> Sorry voor de reclame die ik hier maak, ik heb hem zelf (nog)

> niet.

Tja, het is tenminste goeie reclame. Mond op mond reclame. :):)

Goede wijn behoeft geen ….. foldertjes in de brievenbus. :):)

> Groeten van azalaia.

Groetjes terug.

• Hans

Ik heb al tien jaar hetzelfde mobiele nummer, volgens mij ook vrij uitzonderlijk.

Ben pas aan mijn tweede telefoon bezig, maar is nu wel aan vervanging toe. En ik moet zeggen dat ik als (oudere jongere) toch ook wel naar het uiterlijk kijk. Maar dan wil ik vooral weinig blingbling en geen felle kleuren………. al geloof ik dat ik dat ook niet had gewild als ik nog 16 zou zijn…..

• Hendrikje

Hetzelfde nummer houden is niet zo moeilijk meer. Bijna elke provider wil je oude nummer wel overnemen, als je besluit over te stappen. (in het kader van zieltjes winnen). Ik doe ook alweer een aantal jaartjes met hetzelfde nummer en nog erger, ik neem elke twee jaar een spiksplinternieuwe telefoon. In ruil voor een nieuw tweejarig abonnement.

Dan kan ik mijn “oude” telefoontje dan aan iemand geven die nog met een koelkastmodel rondloopt. Bijvoorbeeld mijn moeder. Het enige wat ze dan hoeft te doen is het kaartje overzetten. Zo hoeft ze zich bij zo'n telecomwinkel geen oor aan te laten naaien. Het is namelijk zo, dat als je voor een verouderd model een nieuwe batterij nodig hebt, je voor de batterij vaak een behoorlijk bedrag moet betalen, omdat ze die speciaal moeten bestellen. Dus, er kleeft een economisch voordeel aan mijn verschrikkelijk oppervlakkige decadentie.

• Hendrikje

In mijn vorige baan heb ik een stel oude knarren wel eens horen bekvechten over het soort lease-auto dat ze wilde hebben. Schijnbaar staken ze elkaar daar ook graag de ogen mee uit.

Dus of het nu aan leeftijd gebonden is? Ik betwijfel dat.