Je hangt aan mijn draadje
Maar dat is niet erg
Een pschygoloog krijg je over het algemmen ook terug
eerst via huisarts proberen misschien
Net als een fobie
Dat kan ook behandeld worden
Altijd liegen is (sorry)
Toch iets wat niet helemaal normaal is
Natuurlijk neem ik je serieus hoor meisje!
Ga gewoon naar de huisarts en die vertel je “dat je over van alles liegt en dat je daar problemen door krijgt”.
Je zit toch wel in het ziekenfonds? Dus dan heb je recht op behandeling zoals therapie. Als je daar niet voor verzekerd bent weet je huisarts vast wel een andere oplossing, maatschappelijk werk of een psychologisch verpleegkundige (zo heet het geloof ik) is een mogelijkheid.
Nogmaals sterkte ook met het zoeken naar hulp!
Liefs van Ellen
Ik las te laat dat je vroeg of je alles moest vertellen wat je gelogen had.
Nee hoor dat hoeft niet!
Als je dus gewoon tegen de huisarts zegt dat je steeds liegt en dat je daar problemen door krijgt, dan vraagt de huisarts wel hoe dat precies in mekaar zit en hoef jij alleen maar antwoord te geven.
Dan vraagt hij b.v. waarover je dan liegt en wat voor problemen jij dan krijgt.
Dus dat is vrij eenvoudig, je hoeft alleen dat ene zinnetje er maar uit te gooien en dan volgt de rest vanzelf.
Groetjes van Ellen
Je kan liegenover alles, dus ook liegen over dat je liegt en dus eigenlijk niet liegt….
In dat laatste geval liegt ze niet en spreekt ze de waarheid dat ze liegt op het prikbord…..
Haha, zonder gekheid: ik weet het ook niet, je hebt notoire leugenaars die doordat ze liegen op de één of andere manier de aandacht willen krijgen want hun verhaal klopt niet.
Zoals een brandweerman die brandsticht om de brand te kunnen blussen, heeft hij weer wat te doen, zoals nu in Spanje een brigadier vann de vrijwillige brandweer aldaar is gearresseerd. Die man spoort dus niet en heeft hulp nodig.
Goed, ik ga er maar van uit dat ze echt met dit probleem kampt en hier de waarheid over verteld . Je kan ook constateren dat het haar lukt om de waarheid te spreken als dit echt de waarheid is. Soms is een leugen zo echt…. dat ze zelf er in gaan geloven en geen verschil meer zien in fictie en werkelijkheid en ik denk dat hier een waarheid in zit.
Zo, laat ik ophouden anders wordt het saai.
Groeten van azalaia.
Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen is dat je zelf ook de makkelijk de conclusie trekt dat Meisje wel zal liegen. In je volgende post verwijt je Ad hetzelfde.
Typisch geval van pot verwijt de ketel, lijkt me.
Omdat ik Ad zijn reactie ook nogal kort door de bocht vond, leek me dit wel een leuke woordspeling. Vandaar. Dus ik heb er wel over nagedacht. Waarschijnlijk ben ik de enige die erom kon lachen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?