Ik zoek mensen

• Cindy

Hallo allemaal.

Mijn naam is Cindy. Ik volg de opleiding Orthomoleculaire Voedingsleer en zoek mensen met o.a depressie, huidproblemen, reuma, burnout die 2 maanden lang een dieet willen volgen om zich lichamelijk en geestelijk beter te voelen.

Ik wil hier namelijk in verder gaan en zoek dus echt serieuze mensen.

Er worden geen rare dingen van u gevraagd. Alleen een dieet met enkele supplementen aan uw ziekte/aandoening aangepast.

Het is voor 2 maanden en ik verdien er niet aan.

Ook ik ben heel ziek geweest, depressief, reuma en diabetes.

Het zal niet makkelijk zijn maar indien u serieus geinteressert bent zal ik mijn ideeen naar u toe mailen.

Bedankt

Met vriendelijke groeten

Cindy

• Angie

Dit is reclame en volgens mij mag dat hier niet. Ik vind het zelf heel ernstig om op een site zoals deze (aangezien hier veel mensen posten met geestelijke klachten) mensen lastig te gaan vallen om geld te verdienen, het is niet dat ik tegen het gebruik ben van een vitamine-complex want ik gebruik het zelf ook. Maar u laat het klinken alsof alles opeens veranderd is door vitamine´s en dat vind ik heel kwalijk.

Het ergste vind ik wel dat u zegt ´Ik verdien er niet aan´ het is van Fit for Life en daar verdient u wél aan dus u zit ons nog voor te liegen ook. Daar hou ik niet van.

• an

Ik vind het wel een intressante link, voeding en emotie en ik ben benieuwd hoe het in de praktijk werkt.

Cindy zegt met een opleiding bezig te zijn en er in aanvang niets aan te verdienen en ik denk dat ze uit wil zoeken of haar ideeen over voeding inderdaag effect hebben op emotie,stemming, gezondheid.

Helaas ben ik niet de geschikte proefpoersoon, geen reuma, geen depressie, huidproblemen ed. maar vind het uitgangspunt heel intressant.

Wil wel graag meer over je onderzoek horen.

• Angie

Ik zie dat een excuses hier op z´n plek is, de naam is erg ongelukkig gekozen want de naam ´fit for life´ bestaat al als naam van een commercieel bedrijf.

• wim01

Staat dit onderzoek onder medisch toezicht?