Hallo, ik wilde graag hier even mijn verhaal doen. Ik ben dus een man van 32 jaar en dingen zitten me gewoon tot hier. Allereerst spelen er nu dingen die er eigenlijk mijn hele leven al zijn. Ik heb het gevoel genegeerd te worden door alles en iedereen, waar ik ook kom, op het werk, een club, cafe of wat dan ook, uiteindelijk sta ik gewoon alleen. Geen vrienden, pogingen om vrienden te maken, goede wil tonen, enthousiasme, draaien op niets uit. Na een tijdje is het contact simpelweg verdwenen, ondanks pogingen van mijn kant om dan maar weer contact te zoeken. Ik word om de haverklap ontslagen, maakt niet uit of ik overuren draai en mijn werk op orde heb, ik krijg te horen dat collega's zich aan me irriteren en krijg overal de kous voor op mijn kop. Een mislukte relatie, mag het kind niet meer zien, met de smoes dat ik teveel drink. Vanaf dat ik op mezelf woon (18e) alleen maar financiele shit, het lijkt wel of het alleen maar erger wordt. Verkeerde opmerkingen op het verkeerde moment. Om kort te gaan, niets, maar dan ook niets dat ik aanpak is gewoon nog leuk. Ik heb wel eens te horen gekregen dat ik op een eiland zit, maar zo begint het nu ook echt te voelen. Ik krijg serieus steeds minder zin om nog door te gaan, ieder lichtpuntje aan het eind van de tunnel dooft binnen 1 seconde weer uit. Wat mankeer ik in vredesnaam? Ben echt geen domme jongen, heb mijn Havo diploma op mijn sloffen gehaald, maar mijn gedrag? Ik zie door de bomen echt het bos niet meer, waarom ben ik zo anders? Zit ik dan echt alleen op dit eiland? Ik ben benieuwd.
Groeten,
D.