Eerst wist ik niet wat het was totdat ik met iemand chatte en mijn problemen begon uit te leggen. Gaf hij mij dit woord mee, ik ging er naar kijken en ik herkende mezelf als twee druppels water hierin. De wisselende stemmingen die heel snel van depressief naar vrolijk kunnen gaan. Het doorsnijden van je eigen emoties, jezelf niet als echt ervaren. Over dingen uit je leven hebben en het gevoel hebben dat ze niet van jou zijn. Het fantaseren over een ernstig ongeluk, ziekte of mezelf gewoon iets aan te doen. Heel veel aandacht en liefde van iemand eisen, waar niemand echt aan kan voldoen volledig en dan weer teleurgesteld zijn in die persoon. Ik heb dit al vanaf mijn kinderjaren. Ik ben ook iemand die heel sterk op een ding foccused en dat neemt dan de controle van mijn leven over en van mezelf.
Zo ben ik fitness verslaafd geweest en dat ik er ook echt alles over wist. Zo zat ik op den duur regelmatig met mijn vinger in mijn keel om maar af te vallen en wist ik daar alles over. Zo was ik internetverslaafd en werd ik daar op ontslagen + dat ik niet de gevolgen van mijn eigen doen zie. Ik weet dat sommige dingen niet goed zijn dus doe ik het niet, maar voelen dat het inderdaad niet juist is doe ik niet. Niets zou mij tegen kunnen houden om mezelf op het verkeerde te richten als ik het toe zou laten, zelfs het gevoel iemand te kunnen doden zit in mij zonder daar emoties erbij te tonen. Het beangstigd mij soms wel.