is dit stalken?

• vita

Als een man elke week een paar sms-jes krijgt (niet elke dag) met humor en je hebt de man ook in een mailtje vermeld dat als ie het vervelend vindt dat je hem dit stuurt dat ie dan contact met je moet opnemen en dat je dan zal stoppen en hij doet het niet. Heeft ook nooit aangegeven dat ie het onprettig vindt.

Hij verteld je alleen dat je niet zondag moet mailen want dan heeft hij verplichtingen. Dat doe je dan ook niet meer. Maar gaat wel door met mailen.

Hij heeft immers niet aangegeven dat hij het onprettig vindt.

Ook begint hij elke keer te lachen als hij je ziet.

Hij ligt helemaal in een deuk om je sms-jes.Je denkt dus dat hij het erg grappig vindt ook non verbaal loopt ie met je te flirten. HIj zoent je zelfs een keertje op je mond.

Wordt deze man gestalked of niet?

Hoe zien jullie dat? Is dit stalken?

Want waneer gaat iemand te ver hierin volgens jullie?

Dat moet iemand toch zelf eerst aangeven,ga je dan verder,dan vind ik het pas stalken worden. Of vinden jullie van niet?

• Saskia

Stalken is ongewenst , dus tegen de wens van de ander, kontakt blijven zoeken.

Kan dat niet opmaken uit je verhaal.

• noor

Is het zo dat deze man jou ook berichtjes terugstuurt of komt het alleen van jouw kant? Ik denk dat zolang hij niet tegen jou zegt dat je moet stoppen met smsen en mailen het geen stalken is maar zolang hij niet reageert op jouw smsjes en mailtjes zou dat voor mij een teken zijn dat hij geen interesse heeft en zou ik zelf ophouden met smsen en mailen. Het is misschien wel een idee hem rechtstreeks te vragen wat hij ervan vindt dat je hem smst en mailt (niet via de mail), je kan dan zijn reactie peilen, via een mailbericht kan dit natuurlijk niet.

groetjes Noor

• Saskia

Ze zoenen…………..vrijwillig…………hoezo vragen…………..

get real……………

• monica

Tja, twijfelachtig..

• Darby

Hoi Vita

Het is niet stalken wat je doet, maar hij vindt het wel leuk

al die aandacht, en jij ook…

Maar jij wil hem anders stop je er niet zoveel energie in, of niet soms…

• vita

ach ik ben gestopt

Ik had gewoon ontzettende pret en lol aan de sms die ik bedacht. Ook mijn vrienden lagen helemaal in een deuk om mijn berichten. Ik liet mijn beste vriendin ze altijd lezen voordat ik ze opstuurde. Het was voor mij gewoon een hoop lol meer niet

Dat vond ik er gewoon leuk aan. Hem wil ik niet. Hij is een onverantwoordelijk vent.

HIj wil geen verantwoording voor zijn dingen nemen in zijn leven en geeft graag een ander de schuld. Want dat is een stuk makkelijker dan zelf verantwoordelijk te zijn.

Als je niet verantwoordelijk bent,dan treft je ook geen schuld. Dat is hem nou eenmaal. Hij loopt het iedereen te vertellen dat ik hem stalk. Nou ik ga gewoon het spelletje meespelen. Zeg natuurlijk wil je ze lezen,ik heb namelijk ook een mailtje in het begin naar hem geschreven dat als hij er neit van gedient was dat hij contact met mij moest opnemen en dat ik dan uit respect zou stoppen. Die heb ik dus ook nog bewaard. Dan kan iedereen het lezen. Wedden dat hij het dan nooit meer durft.

Hij denkt dat ik een soort Jomanda ben. Dat ik gedachte kan raden. Dan was ik wel heel erg rijk geweest. :-)

• Marieke

Ik ben ooit gestalkt door een vieze ouwe vent die ik heb leren kennen via een forum waar hij met elke vrouw aanpapte die op zijn weg kwam.

Goh wat heb ik een spijt om ooit in die praatjes van die getrouwde kerel met zijn "belangrijke' baan en zijn winkeltje met zijn brilletjes ben getrapt ! Die viespeuk was alleen op sex uit .

Pas maar op voor vieze oude mannetjes met een brillenwinkel.

Marieke