Ik twijfel of ik zal verhuizen. De enige reden is dat ik totaal geen uitzicht heb, ik kijk op korte afstand op huizen tegenover mij en ik voel mij steeds meer benauwd worden. Ik woon hier nu 9 jaar en steeds meer bekruipt me het gevoel weg te willen.
Ik zie ook geen luchten, wolken, deze woningen zijn kennelijk zo gebouwd dat je met je kop uit het raam moet hangen om iets van de lucht te zien.
Het ligt ingebouwd tussen andere huizen.
Aan de andere kant woon ik in hartje Amsterdam, in de winter is het precies Anton Pieck anzichtkaart omgeving, en als ik verhuis kom ik ergens anders terecht.
Maar ik wil UITZICHT, ver weg kunnen kijken, het liefst vanaf de 10de etage luchten kunnen zien, wolkenpartijen voorbij kunnen zien drijven, over alles heen kunnen kijken ver weg, voorbij de horizon….de zon onder zien gaan in het westen….
Ik weet het niet meer.
Dit is geen psychisch probleem, maar het spookt wel door mijn hoofd en ik heb daar last van, het maakt me behoorlijk onrustig omdat ik niet kan besluiten.
Ik koop heel vaak buiten met de honden omdat ik dan uitzicht heb.
Normaal ben ik geen twijfelaar, maar nu wel.
Hoe kom ik van die twijfel af, want zolang ik twijfel blijf ik zitten waar ik zit.
Ik moet ook nodig gaan opknappen na 9 jaar, maar dat doe ik ook niet als ik binnen een jaar toch ga verhuizen, maar de staat van onderhoud ergert mij ook steeds meer.
Heeft iemand nog een idee waar ik niet aan heb gedacht???
Groeten van azalaia.