ik weet niet eens waar ik moet beginnen..
om een lang verhaal wat korter te maken..
ik ben ongepland zwanger en mijn vriend en ik hebben bijna 3 jaar verkering..
in het begin van mijn zwangerschap heeft mijn vriend mij verteld dat dit niet het moment was voor een kind en dat hij neit wist of ie er klaar voor was..
aangezien ik oud en wijs genoeg ben en abortie echt geen optie is heb ik de zwangerschap door laten gaan..
in de periode daarna is mijn vriend wel veel veranderd en soms heeft ie vadergevoelens en soms ook absoluut niet..
Maar nu het einde nadert wordt het allemaal wel erg zwaar , ik moet nog 6 daagjes dus de kleine kondigt zich zo aan..
mijn vriend zit enorm in de knoop , er spelen veel dingen mee , is ie er wel klaar voor , zijn familie ( das een heel ander verhaal maar wel een groot deel van zijn problemen)
hij zit echt helemaal in de goot , wil niet meer praten , raakt me nooit meer aan , praat met bijna niemand..
ik maak me zo vreselijke zorgen om hem.. ik wil zo graag dat alles goed komt en heb hem ook gezegd wat je keuze ook zal zijn straks of je voor die kleine en mij kiest of niet ik zal altijd achter je keuze staan..
ik zal hem ook nooit weg houden van de kleine nooit..
maar er moet wel een keer een keuze gemaakt worden straks , want de onzekerheid breekt me echt op..
hij zegt dat ie zich nog nooit zo ellendig heeft gevoelt als de laatste paar maanden en dat doet me enorm pijn.. ik blijdf proberen om met hem te praten , maar hij zegt dat ik alles al weet wat er in hem omgaat..
hij wil wel wachten tot de kleine er is en kijken wat dat doet met zijn gevoelens dus het is niet dat ie er voor weg loopt!
ik weet gewoon niet meer hoe ik hem moet helpen!!
dit is een lang verhaal maar niet uitgebreid genoeg en miscshien niet te begrijpen omdat niet alles erin staat..
maar miscshien heeft iemand toch een idee wat ik kan doen??
alvast bedankt!