Goedemiddag lezers
Ik zit met een probleem en vraag me afwat het is.
Ik kan moeilijk praten en dat komt door een gevoel waar ik eigenlijk alleen maar tegen aan het vechten ben. Inplaatsvan dat ik lol met mensen maak zit ik vastin dit gevoel en ik weet niet wat ik er mee aanmoed val vaak stil maar als ik stil ben praat ik wel maarhet gepraat komt niet verder dan mijn gedachtes.
Waardoor ik altijd stil lijk. Het gene dat in mijn gedachtes zit is niet van een aard
dat humor of lol inhoud dat ik enkel mijn mond open hoef te doen en dat er plezier uitkomt. Misschien ben ik welconstant aan het rekenen wat iemand zegt plus de reactie hoe snel iemand op iets reageerd en daardoor via tijd iemand willen te begrijpen maar een gesprek haal ik er niet uit.
En misschien komt dat wel doordat ik ongeveer toch weet wat er in iemands hoofd speelt en dat ik mij eigenlijk niet meer geintresserd ben in iemands mening omdat ik daar zelf een mening over heb.
Alleen mijn mening geef ik niet prijs als ik met mensen ben kan ik mezelf ook helemaal wegcijferen voor mij lijkt het gewoon niet of ik er ben.
Ben als ware een spook, dood al probeer ikde hele tijd en elkedag er te zijn maar uitspreken kan ik het niet.
Dus opeen gegeven moment wordje er ook onzeker door en dangaatde hele spiraal beginnen.
Dus de vraag aan jullie herkend iemand dit ? Het is als datje voor het eerst een mooi meisje tegenkomt en er komt niets uit je mond alleen ligt het niet aan hetmeisje maar aan jezelf en ofje nu op werk thuis of bij vrienden bent altijd speelt zoiets jeparte.
Zie ik misschien iets niet ??
thx