Misstanden in de psychiatrie !

• Astrid

Geachte lezer,

Hierbij vraag ik uw aandacht voor de volgende websides en de activiteiten die hieruit voortvloeien.

www.ncrm.nl

- Uitsluitend wetenschappelijk en juridisch onderbouwde feiten omtrent Misstanden in de psychiatrie en in de farmaceutische industrieën. 40 gratis brochure/folder downloadmogelijkheden.

www.antipsychiatrie.pagina.nl

- Meer dan 210 links afkomstig van en voor critici, medici, politici, allergologen, diëtisten, (ex)cliënten(raden), mantelzorgers, psychiaters en nog veel meer.

www.psychiatrie-fraude.nl

Hier is de documentaire “psychiatrie een industrie des doods” te bestellen. Deze dvd is alles omvattend en volledig onderbouwd. omvat meer dan 150 interviews met gezondheidsdeskundigen, advocaten, opvoeddeskundigen e.a. en is bedoeld voor iedereen. Daarnaast is deze dvd een uitstekende leidraad voor verzekeraars, politici, welzijnwerkers, artsen enz… vanwege haar vele onderzoeksgegevens.

Hoogachtend A.Janssen

• energie opgepept met ritalin

hallo

Als er echt misstanden zijn heb ik natuurlijk niets optegen dat dat aangekaart wordt , want dan kan men in de psychiatrie daar wat van leren. Ik leer van mijn fouten dus andere mensen ook.

Er is nergens iets waar men het 100 % goed doet. Maar de psychiatrie en hulpverklening is om mensen te helpen en echt niet om mensen te pesten.

Je kunt niet verlangen dat de psychiatrie iedereen kan helpen. Ook al doen ze nog zo goed hun best.

Ik kom al vanaf mijn 3e levensjaar bij de kinder psychiater . Ik ben nu 36 en ben blij met de ondersteuning en begeleiding van het Riagg.

De medicatie houden het leven mooi stabiel.

Ik roep iedereen op om hun positieve ervaringen te vertellen.

Als ik stop met de prozak val ik zo weer in een depressie

Als ik stop met de dipperon wordt ik zo weer onrustig wat met agressie gepaart kan gaan.

Als ik stop met ritalin ben ik zo weer al mijn concentratie kwijt.

Ik ben blij dat er medicatie is voor mensen met Psychische aandoeningen.

Er lopen velen gewoon thuis en zijn dankzij de medicatie gewoon aan het werk. Die anders misschien opgenomen waren.

Ik denk dat ik vanaf nu ook maar geen aandacht meer schenk aan die anti beweging in de psychiatrie.

Want jullie zijn helemaal niet in staat om mensen te helpen, alleen maar instaat om mensen tot verkeerde beslissingen aan te zetten , waardoor ze geen medicijnen gebruiken en daardoor onnodig met de klachten blijven door lopen.

Jullie zijn net zo erg als die mensen die hun kind niet willen in enten tegen polio en zo omdat hun denken dat het gods wil is dat een kind of volwassenen invalide wordt door polio. Erg voor die kinderen die onnodig de rest van hun leven gehandicapt zijn door het beleid van hun extreem fundementalistsche christelijke geloof. Inenten tegen ziektes daar is zelfs de SGP gewoon voor.

Voor de duidelijkheid het is niet mijn bedoelingen om christenen te beledigen.

De meeste zijn gelukkig niet zo extreem.

Je kunt rustig zeggen dat de anti beweging in de psychiatrie een gevaar is voor de mensen die hulp nodig hebben. En wat misstanden betreft we hebben voor elke doelgroep in de patenten wereld een groep die de belangen behartigd . Voor de psychiatrie is dat de pandora stichting. dat is een normale organisatie en die doen echt wel iets als er echt misstanden zijn. Daar zijn die extremisten van jullie niet bij nodig

• erik

Ritalin valt onder opiumwet = drugs

Valt in dezelfde categorie als amfetamine = drugs

Ritalin wordt inmiddels op scholen gedealt.

Kinderen van steeds jongere leeftijd worden gedwongen aan de Ritalin oftewel drugs gezet. Kijk eens op de bijsluiter en lees aan welke risicos ze worden blootgesteld worden. Dacht je soms dat ze dat uit zichzelf pillen slikken? Dit is geen hulp maar verraad.