Graag wil ik de mening van anderen horen over dit onderwerp.
Eerder dit jaar heb ik al een berichtje geplaatst over problemen in mijn relatie.Het betrof gestook van vrienden en bandleden van mijn vriend. Het antwoord van Christie vond ik heel treffend want zoiets dacht ik ook al.
Welnu: het lijkt erop dat de stokers uiteindelijk hun zin hebben gekregen, want mijn vriend heeft sinds kort een ander. Ik heb haar 1 keer gezien vlak voor onze vakantie en zij repeteerden samen voor optredens naast zijn band. Ik voelde mij toen niet door haar bedreigd en er was toen ook nog niks aan de hand. Ook na onze vakantie waren er nog geen signalen.
Kortgeleden (eind oktober) waren wij 14 jaar bij elkaar en mijn vriend bracht rode rozen voor mij mee en wij hebben het nog gevierd. Een paar dagen daarna had hij een optreden met zijn band en werd hij thuis opgehaald door de manager die mij met argusogen bekeek toen hij de rozen zag. Kort daarna begon ik dingen te merken en heb ik hem begin december geconfronteerd, waarna hij heeft toegegeven sinds een paar weken ineens iets te hebben met de eerder door mij genoemde zangeres. Hij wilde direct bij mij weggaan, maar dat heb ik weten te voorkomen in de hoop dat hij tot bezinning zou komen. Wij hebben nu een beetje bizarre relatie, waarbij hij dan eens bij haar en dan eens bij mij is. Ook hebben wij nog steeds wat met elkaar als je begrijpt wat ik bedoel en dat is niet uit medelijden. Af en toe twijfel ik zelfs of hij wel echt zo verliefd op haar is.
Als ik insinueer dat hij gehersenspoeld is, ontkent hij dit natuurlijk en vindt mijn verdachtmaking belachelijk. Maar hij is nu wel mooi oud en nieuw met z' n nieuwe vlam aan het vieren en hij doet alsof ik het maar moet begrijpen.
Af en toe krijg ik het gevoel dat ik gek geworden ben. Snap ik het nou allemaal niet, of is dit toch wel heel vreemd allemaal? Het gaat mij volkomen boven het verstand.
Voor de duidelijkheid voeg ik mijn berichtje van 26 feb. hier bij.
Hopelijk kan iemand mij goede raad geven.
Auteur: apestaartje (—.speed.planet.nl)
Datum: 26-02-2006 16:01
Mijn vriend speelt in een band. Ongeveer een half jaar geleden is er een wisseling in bassisten geweest, omdat de bewuste bassist een hoop problemen gaf (drugsgebruik, drank etc.). Deze bassist liep ook de mensen tegen elkaar uit te spelen en presteerde het zelfs om mijn vriend bijna tegen mij op te zetten. Ik heb vanaf het begin af aan (vanaf dat hij bij de band kwam) mijn vriend gewaarschuwd, omdat ik hem meteen al niet vertrouwde. Uiteindelijk is een en ander geescaleerd en heeft men na goed beraad besloten om hem uit de band te zetten en een ander in te huren. Kort daarna is 1 van de andere gitaristen ermee opgehouden (naar hij zegt omdat hij zijn ei niet genoeg in de band kwijt kon). Maar hij en degene die eruit was gezet stookten naar mijn idee de boel op.
Enfin, om kort te gaan: als ik nu bij optredens kom, negeren de zangeres, haar moeder en die gitarist die ermee op is gehouden mij volkomen. Als ik binnenkom zie ik dat hij iets tegen zijn vriendin over mij zegt en dan staat 'ie gluiperig te lachen.
Mijn vraag is: waarom doen ze zo. Ik heb hen verder niks in de weg gelegd. De band gaat goed en ze hebben genoeg optredens. Dat is het probleem niet.
Waarom doen ze zo onhebbelijk??Unquote