Ik heb in het verleden al eens een vraag gesteld hier over een nieuwe job, in het verlangde hiervan het volgende. Het loopt m.i. van geen meter. Mijn voorganger heeft allerlei dingen gemaakt waarvan zij weet hoe ze in elkaar steken. Ik heb tot nu toe altijd geprobeerd om alles netjes voort te zetten zoals zij deed, maar nu loop ik echt vast. Computerbestanden lopen vast, met de jaarwisseling kloppen de data niet meer en ik ben niet zo'n computerdeskundige dat ik dat allemaal kan oplossen. Collega's heb ik wel in andere regio's, maar iedereen werkt op zijn of haar eigen methode zodat de anderen ook niet weten wat mijn voorganger allemaal heeft gedaan.
M.a.w. ik loop compleet vast. Volgende week heb ik een korte evaluatie met mijn baas en ik wil dit wel bespreken zodat zijn verwachtingen worden bijgesteld. Dat zal geen leuk gesprek worden. Het is een interim opdracht die ik hier doe, en de verwachtingen van de opdrachtgever liggen dan meestal nogal hoog.
Ik heb niet echt meer het gevoel dat het aan mij ligt. Ben nauwelijks ingewerkt en mijn voorganger heeft me ooit een keer (half) verteld hoe e.e.a. werkt, nu loop ik dus vast.
Wat te doen???