hermafrodiet

• Common Sense

In een droom vrij ik(man) met mijn werkelijke vriendin. Het rare was: toen we klaar waren zag ik ineens dat ze over beide geslachtsdelen beschikt, de zogenaamde hermafrodiet. Het was een bizare droom!!!. Wat betekent, godsname dit? heeft iemand enig idee hierover, graag een uitleg?

Alvast bedankt

Common Sense

• azalaia

Zou het niet een ultieme wens van je zijn om eens met een persoon te vrijen die alles heeft? Ik denk het wel, jouw droom bewijst dit.

Nu nog in het eggie :D;) Dat lijkt me wel iets voor jou.

Had jij de vorige keer ook niet iets bizars, als ik mij nog kan herinneren?

Ik zou eens terug moeten bladeren.

Maar dit soort van dromen, wensen of wensdromen zijn volkomen normaal.

Groeten van azalaia.

• Lezer

Met zo,n nickname weet je vast het antwoord zelf..

• Common Sense

beste Lezer,

Een nickname, hoezo!. Ik zie niet wat een nickname te maken heeft met droom. Vaak interpreteer ik zelf wat mijn dromen ongeveer betekenen, maar sommigen zijn ingewikkeld en het is dus handig om de meningen/uitleg te horen van anderen die meer ervaring hebben in dat soort dromen. En dat is wat ik gedaan heb.

Common Sense

• Common Sense

Beste Azalaia,

Bedankt voor je mening. Het is de eerste keer voor me met dit soort droom.Of dit een wensdroom voor mij is? dat twijfel ik zeer, maar je weet nooit van dat gerommel in het onderbewuste. Ik zelf heb de uitleg van dit droom gezocht in de hoek van “onderhuidse machtsstrijd” tussen ik-mijn vriendin-en mijn moeder in onze waaktoestand, maar ik kan me vergissen en dus verzamel ik nog meer uitleg van anderen.

Groeten

Common Sense

• Vosje

Hallo,

Heb je toevallig een keer iets gelezen over hermafrodiet?? Of op de t.v. gezien??

Zo kom ik wel eens aan “gekke”dromen……….

Groetend, Vosje

• Common Sense

Hallo Vosje,

Hoe bedoel je eigelijk, kun je wel uitleggen wat zo'n droom betekent. Heb je er ervaring voor.

Groeten

Common Sense