Beste mensen,
Wie kan me helpen ik zit namelijk met een probleem en al een hele tijd en ik word er vreselijk verdrietig van en wil nou wel eens heel eerlijk weten wat het kan zijn. Misschien dat jullie me kunnen helpen. En als jullie meer info willen kan ik dat geven. Alvast bedankt
Ik vraag me echt af waarom het bij mij altijd zolang duurt voordat ik weer een nieuwe vriend krijg. Bij mijn ex vrienden en vriendinnen duurt dat meestal niet langer dan een half jaar en ze hebben weer een vriend. maar bij mij duurt het gemiddeld 2 jaar of langer! Ook is het zo dat mannen alleen maar met me naar bed willen en me dus als one night stand of scharrel zien. Soms hebben me vriendinnen dat ook maar dat gebeurt mischien maar 2 keer in de tijd dat ze single zijn. Ik heb dat elke keer. En als ik dan soms in tijshriften verhalen lees of naar films kijk of wat ik hier en daar hoor en ik zie dat er vrouwen zijn die elke man die ze tegenkomen dat die ook vast en seriues met ze wil en niet alleen maar voor tussen de lakens dan sta ik echt versteld! Voor mij is dat iets buitenaards en ik krijg steeds meer een hekel aan mannen hierdoor. Hoe komt dat dat het bij mij zo gaat? Ben ik te lelijk of iets het iets anders? Ik wil nu echt eens het antwoord horen ik wordt er gewoon down van.