logisch

• Archie

alle prikkels van buitenaf zijn makkelijk voor de de mens, je hoeft niet naar jezelf te kijken door de afleiding die je krijgt van bijvoorbeeld zo'n leuek hond..

• hondenvriend

Ik kom net nat geregent van het stuifzandgebied op de veluwe vandaan met mijn hond. Het is leuk.

Ik ben blij dat er honden zijn.

en wie instaat is om een hond de juiste verzorging en aandacht te geven raad ik aan bevrijd een hond uit het asiel.

De hond ligt nu lief naast mijn.

Door de hond en zeker met zo aktieve hond van 13 maanden gaat alle gedachte naar hem en naar mijn andere hobby de fauna onderzoek die ik samen met de hond doet.

Ik vind het leuk dat hier meerdere personen zijn die iets om honden geven.

www.partijvoordedieren.nl

groeten en een lieve poot van de hond

• Archie

en nu nog in het echte leven met mensen zo omgaan :-)

• jansie

Ik wou op partij voor de dieren stemmen want ik ben heel begaan met dieren. Maar toen hoorde ik dat ze wel voor het halal slachten waren waarschijnlijk. Nou lekker zo`n partij stem ik dus nooit op.

• Archie

slachten op een niet halal manier is net zo beestachtig, voor het werkelijke doodmaken worden onze lieve koeien en varkens geelectrokuteerd middels een soort koptelefoon met 220 erop ……….

• Ellen XL

Halal voeding betekend ook dat het diervriendelijk gefokt moet zijn. Dus geen bio-industrie. Het is meestal de onwetendheid die mensen achteruit doet springen.

Maar je kunt ook helemaal geen vlees meer eten van al die lieve en leuke diertjes.

• jansie

Inderdaad. Of anders biologisch nee dat halal is dierenleed en onze methodes ook.

• Ron

Dat lijkt vaak alleen maar zo, uiteindelijk is de kop in het zand steken funest….

Vr. gr Ron

• jil

Voor hondenvoer moeten dieren worden geslacht. Dat is niet eerlijk.