Verliefd

• Carla

Ruim anderhalf geleden verbrak mijn vriend onze relatie na 7 jaar. Hij zette mij aan de kant en weigerde nog met mij te praten. Hij was verliefd geworden op iemand anders. Sinds die tijd heeft hij een relatie met haar. Ik ben depressief geweest. Heb nog steeds regelmatig gesprekken met een psycholoog. Ik heb een nieuwe relatie met een hele lieve man. Maar een ding verdwijnt niet. Ik hou nog steeds zielsveel van mijn ex vriend en kan hem niet vergeten. Het liefste zou ik alles opgeven om weer met hem te zijn. Wie heeft hier ervaring mee. Gaat dit ooit over?

• azalaia

Tsa, dit is een gevoelsprobleem, het gevoel voor de ex-vriend staat nu tussen jullie in, en dat is geen goede zaak.

Als je echt houdt van je nieuwe vriend, dan zet je je ex uit je hoofd en laat je je ex rusten in het verleden.

Als je dit niet doet, gaat het fout met je huidige relatie en verlies je hem, maar je ex krijg je ook niet terug en heb je helemaal niks meer.

Als je je ex echt niet kan vergeten, dan verbreek je je nieuwe relatie omdat het niet eerlijk is tegenover je nieuwe vriend dat je constant met je ex bezig bent in je gevoelens en gedachtes.

Jij zou dat ook niet leuk vinden als hij dit had met zijn ex-vriendin.

Je zal een duidelijke keus moeten maken want anders wordt alles niks.

Groeten van azalaia.

• wanna

bedenk ook dat je de dingen héél selectief gaat onthouden,alleen hoe je je ex mist en hoe leuk het samen was..zeven jaar is niet niks, je was verweven met hem.

dan moet je bewust even bij jezelf oproepen hoe hij je behandeld heeft zo na 7jaar.

dat is geen houden van,liefde of respect om zo met je (ex) partner om te gaan, ook al ben je verliefd geworden op een ander of is de liefde over,je had beter verdiend zo na zeven jaar.

dit is een teken aan de wand,hij heeft je laten vallen als een baksteen,zo zonder uitleg of iets.

Hoe fantastisch of geweldig je exvriend ook was iemand die zo met je omgaat die wil je toch niet terug als partner??

ik vrees ook dat je je huidige vriend niet met respect behandelt en in feite doe je het zelfde als je ex.

misschien vergelijk je hem met je ex of vind je die liefde van hem wel prettig nou,maar echt eerlijk vind ik het niet.

het heeft twee mensen nodig een goede relatie,als de één niet wil of niet eerlijk is houdt t toch op?!

je moet hierdoorheen wees goed voor jezelf en gun jezelf iemand die voor jou gaat en waar jij voor gaat,sterkte hiermee.

• Maria

Dat hij zich zo heeft gedragen na 7 jaar is niet correct en pijnlijk maar het gebeurd, helaas. Hij is nu je ex- vriend. Misschien maar goed ook! Hoe dan ook dit komt echt goed! Ga leuke dingen doen, leid jezelf aan, omring je met lieve mensen en praat er gewoon over.

Alles opgeven om weer bij hem te zijn is irreeel en irrelevant. De relatie is over. Hij heeft het met je uitgemaakt omdat hij het ergens anders beter kon krijgen. Wil jij alsnog samen zijn met zo'n vent. Je schat jezelf wel erg laag in. Kom op meid! Kop d'r veur, neus in de lucht en kin vooruit. (En omring jezelf met wat dan ook maar goed voor jou is.) Kop op.